Ophion Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Hallo! Ik heb een vraag. Ik wil graag een try out doen maar ik kan een paar servers niet in. Dan krijg ik links bovenin dit te staan: Connecting to server Connecting succes Searching network game. Maar als ik dan 30 minuten wacht staat het er nog steeds. Ik kan wel op een paar servers stuk of 30 ofzo maar die dus niet. En anderen kunnen er wel in! Als ik dus dat bericht krijg Connecting to server Connecting succes Searching network game en ik sluit hem af door alt tab te doen en soms moet ik dan blind gokken waar hij staat want dat scherm blijft er voor !? Als ik dus alt tab doe dan sta ik wel bij dat schermpje met Players. Ik snap er niets meer van! Weet iemand andwoord ? Post aub!!!!! Reageren
Ophion Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Niemand ? Ik heb het probleem nog steeds! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.