Jump to content

24/7 Server

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nou ik heb een eigen server op internet (geen SA-MP server maar een echte voor site's enzo) en ik wil daarmee een server maken van SA-MP weet iemand hoe dat moet?

Ik heb ook nog een probleem lees hieronder

ik kan mijn server al draaien een probleem als ik bij alle servers bij mode area 51 in typ (dat is de gamemode) dan krijg ik die van mij niet hoe komt dat :?

Bewerkt: door rdewit
Geplaatst:

Om een gamemode te verwisselen zou je in je Server scherm: ''Changemode area51'' moeten intoetsen.

Als je als admin ingelogt bent in het spel zou je eerst ''/rcon login changeme(eige wachtwoord intoetsen)''

En daarna '' /rcon changemode area51 ''. Succes met je server :cya:

Geplaatst:

Als je voledige toegang tot de server hebt of de server zogoed als van jou is dan kan je het gewoon zelf gaan instaleren (vanuit het datacenter) of het aan de serverbeheerder vragen (het hosting bedrijf).

Anders (als je gewoon web-ruimte huurt) kan je het eens aan je hoster vragen of hij dit wil doen. Het antwoord zal waarschijnlijk nee zijn aangezien je betaald voor een web-hosting pakket en niet voor een gameserver. Als je geluk hebt kan het zijn dat hij het voor een meer-prijs wel een SA:MP server voor je wel draaien. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...