Jump to content

Cheatdevice in LCS stoppen


admirald

Recommended Posts

Hoe stop ik een cheat device in LCS op de PSP?

Dat licht eraan welke Firmwire je gebruikt. Indien je Firmwire 2.00 tot 2.6 gebruikt kan je de Cheatdevice laden als een Savegame die je dan in ms0:/PSP/SAVEDATA stopt. Dan start je LCS op en laad je de Savegame. Echter werkt dit niet met een gepatchte LCS versie die inmiddels alweer een tijdje uit is. Indien je een gepatchte LCS hebt is het alleen mogelijk om de Cheatdevice te draaien via een .prx file. Hiervoor moet je Firmwire wel 3.03 OE-C zijn. Ik plaats hieronder nog een post van mij met aanvullende informatie daarover. Veel plezier met de Cheatdevice en voor download links mag je op google kijken.

Allereerst maak je in de Root van je PSP een map genaamd SEPLUGINS aan. In die map zet je de VCS plugin genaamd vcscheatdevice.prx en voor LCS cheatdevice.prx. In diezelfde map, SEPLUGINS dus, maak je een tekstdocument aan genaamd game. Hierin zet je de volgende regels, onder elkaar wel te verstaan.

ms0:/seplugins/vcscheatdevice.prx

ms0:/seplugins/cheatdevice.prx

Dit bestand sla je weer op en de Cheatdevice is geinstalleerd. Nu schakel je je PSP volledig uit. Schakel hem weer in terwijl je de R toets ingedrukt houd. Je komt nu in het Recovery menu, ga naar Plugins en Enable de Cheatdevice's. Nu hoef je alleen nog maar VCS of LCS te starten en de Cheatdevice start!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...