Jump to content

Medal Of Honor: Allied Assault

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

eey,

ik ben van plan om Medal Of Honor: Allied Assault weer te gaan installeren

om online te doen

maar wordt dit nog veel online gespeeld ?

en welke uitbreiding kan ik er het beste bij nemen om online te gaan ?

Bewerkt: door ACID
Geplaatst:

'Medal of Honor: Allied Assault' is al zo'n 5 jaar oud, de kans dat veel mensen het nog spelen is dus klein, maar het tegendeel kan natuurlijk ook waar zijn. Ik heb het spel jammer genoeg niet zodat ik het voor je uit kan zoeken. Maar de 'Allied Assault' heeft maar één vervolg, waardoor de kans dat veel 'hardcore-MoH' fans het spel nog spelen. Overigens raad ik je de meest recente uitbreiding aan, namelijk 'Breakthrough'.

Maar toch; het spel zal online niet meer zo veel te bieden hebben. Ik raad je daarom ook aan om een andere online shooter voor je PC te halen in plaats van een uitbreiding voor deze. 'Battlefield 2', Call of Duty 2 of Brothers in Arms: Earned in Blood' zijn titels die ik je aanraad te kopen, en deze aanschaf ook zeker waard zullen zijn. Ik hoop dat je computer het aankan! :sigaar:

Meer vragen mag je natuurlijk stellen! :)

Geplaatst: (bewerkt)
'Medal of Honor: Allied Assault' is al zo'n 5 jaar oud, de kans dat veel mensen het nog spelen is dus klein, maar het tegendeel kan natuurlijk ook waar zijn. Ik heb het spel jammer genoeg niet zodat ik het voor je uit kan zoeken. Maar de 'Allied Assault' heeft maar één vervolg, waardoor de kans dat veel 'hardcore-MoH' fans het spel nog spelen. Overigens raad ik je de meest recente uitbreiding aan, namelijk 'Breakthrough'.

Maar toch; het spel zal online niet meer zo veel te bieden hebben. Ik raad je daarom ook aan om een andere online shooter voor je PC te halen in plaats van een uitbreiding voor deze. 'Battlefield 2', Call of Duty 2 of Brothers in Arms: Earned in Blood' zijn titels die ik je aanraad te kopen, en deze aanschaf ook zeker waard zullen zijn. Ik hoop dat je computer het aankan! :sigaar:

Meer vragen mag je natuurlijk stellen! :)

oke bedankt

ik heb call of duty 2 al

>>> Door Jowx: Illegale dingen mogen hier niet besproken worden, die laatste vraag is daarom verwijderd. ;)<<<

Bewerkt: door Jowx
  • 3 weken later...
Geplaatst:
'Medal of Honor: Allied Assault' is al zo'n 5 jaar oud, de kans dat veel mensen het nog spelen is dus klein, maar het tegendeel kan natuurlijk ook waar zijn.

Niet waar, vele oude games worden nog zeer vaak gespeeld.

Ontopic, ik heb dat spel wel ergens liggen in de kast.

Zal wel even moeten zoeken, is alweer zo lang geleden!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...