-Niels- Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) Ik heb net een nieuwe DVD-Brander gekregen. (Klik!) Nu wou ik gister dus wat bij een DVD-RW schijf opbranden, maar toen zei hij dit: Windows ondersteunt deze CD-RW niet, verwijder schijf en probeer het opnieuw. Maar het was geen CD-RW maar een DVD-RW. Toen wou ik het branden via Nero, maar dat pakte hij ook niet goed op, want hij gooide alle andere dingen er af. Hoe kan ik dit probleem oplossen? En nu heb ik 2 bestanden op die DVD staan en ik wil er 2 bij doen, maar die bestanden die er op staan zijn nog niet eens 1 MB, dan zegt hij dit. Maar het is een DVD!! Bewerkt: 8 februari 2007 door -Niels- Reageren
Schno009 Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Erbij doen? dat kan dus niet, daar ligt je fout Als in nero brand, maakt hij de dvd 'af' en kun je er niet meer bij zetten Je zult de DVD weer helemaal leeg moeten maken. Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Hoe verwijder ik dit dan weer? Reageren
nick11123 Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Hoe verwijder ik dit dan weer? als de Dvd een rewritable is dan kan je hem via Nero de CD leegmaken het kan ook via Windows. dan stop je gewoon de Dvd erin en dan klik je op het dvd icoon bij deze computer en dan staat er ergens links "deze schijf leegmaken" ofsoiets maar al is het een Dvd-R dan kan je hem niet leegmaken dan sluit hij hem gewoon af! succes Reageren
Wrieh Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Hoe verwijder ik dit dan weer? het kan ook via Windows. dan stop je gewoon de Dvd erin en dan klik je op het dvd icoon bij deze computer en dan staat er ergens links "deze schijf leegmaken" ofsoiets Dat heet Formateren<dit si even voor de verduidelijkheid. Reageren
battle1970 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 ik weet het niet zeker maar ik heb gehoort dat er DvD-r is en DvD+r en ik denk dat je DvD+r nu nodig hebt Reageren
Schno009 Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Zijn brander ondersteund beide. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.