jaysiea Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) ik heb net die grand tani islands gedownload maar sorry wat een rotzooi, het werkt voor geen meter... gta doet nu nog raarder dan dat die daarvoor deed, auto rijden muren in en uit... besturing werkt erg K*T zeg maar en ga zo maar door hoe krijg ik die grand tani islands verwijderd zodat ik me oude vertrouwde gta weer terug heb ik heb meer gemod met auto's dat werkt prima en het volgende probleem gta sa werkt zo ontzettend traag qua besturing, reageren, schieten, bewegen en alles.. soms duurt het ook ff voordat het beeld scherp word... dan moet die zeg maar scherpstellen n het geluid valt soms helemaal weg... soms maar ff maar soms ook meer dan 5 minuten of het geluid klinkt heel erg hol of gedeeltelijk zoals alleen regen maar geen radio of het horen van auto's of je eigen motor bij mijn weten is me pc goed genoeg en nu is het wel zo dacht ik dat me videokaart wat geheugengebruikt van me interngeheugen of net andersom dat weet ik ff niet meer precies nu heb ik wel wat cheats gebruikt onder andere voor de politie en sterren asnaeb en aezakmi en de standaard qua spieren respect etc etc en wapens en dan de auto's verdwijwen dat rijdt soms wat makkelijker en dat de klok stil staat en professionalkiller en naturaltalent maar nou heb ik hem paar x gesaved en zelfs als ik die gesavede games verwijder blijft die traag hier onder de systeemgegevens van de pc System Manufacturer: Compaq Presario 061 System Model: ER035AA-ABH SR1729NL NL610 BIOS: Default System BIOS Processor: Intel® Celeron® CPU 3.06GHz Memory: 448MB RAM Page File: 611MB used, 443MB available Windows Dir: C:\WINDOWS DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) DX Setup Parameters: Not found DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode Display Devices --------------- Card name: ATI RADEON XPRESS 200 Series Manufacturer: ATI Technologies Inc. Chip type: ATI RADEON XPRESS 200 Series (0x5A61) DAC type: Internal DAC(400MHz) Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_5A61&SUBSYS_2A31103C&REV_00 Display Memory: 256.0 MB Current Mode: 1280 x 1024 (32 bit) (60Hz) Monitor: Plug en Play-monitor Monitor Max Res: 1600,1200 Driver Name: ati2dvag.dll Driver Version: 6.14.0010.6571 (English) DDI Version: 9 (or higher) Driver Attributes: Final Retail Driver Date/Size: 8/14/2005 06:36:12, 238592 bytes WHQL Logo'd: Yes WHQL Date Stamp: n/a VDD: n.v.t. Mini VDD: ati2mtag.sys Mini VDD Date: 8/14/2005 06:35:54, 1313792 bytes Device Identifier: {D7B71EE2-1921-11CF-276A-3B0AA1C2CB35} Vendor ID: 0x1002 Device ID: 0x5A61 SubSys ID: 0x2A31103C Revision ID: 0x0000 Revision ID: 0x0000 DDraw Status: Enabled D3D Status: Enabled AGP Status: Enabled DDraw Test Result: Not run D3D7 Test Result: Not run D3D8 Test Result: Not run D3D9 Test Result: Not run gemiddeld zo 49 processen en cpu gebruik van gemiddeld zo 7% en soms uitschieters bove de 30 of 40 maar deze zakken gelijk... kan iemand mij aub echt ff verder helpen want ik word het zat... het neemt het plezier weg in het spelen van gta en dat terwijl ik hem graag speel i Bewerkt: 8 februari 2007 door jaysiea Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Nou, in ieder geval heb ik een antwoord voor je over je vraag of je GTI van je computer af kon krijgen. Als het goed is kan je in je start-menu gaan kijken, en dan zie je ergens de map van GTI. In die map staat als het goed is ook gewoon de uninstallatie-file, die je dus aan kan klikken zodat hij gaan deïnstalleren. Is dit niet het geval, kun je even kijken bij Configuratiescherm -> Software, en in de lijst die dan verschijnt kijken of je vanuit daar deze mod op GTA kunt deïnstalleren. Dan nog je andere vraag, over hoe je GTA sneller kan krijgen. In ieder geval is het handig om naast GTA verder niets op je computer te laten draaien, want als er meerdere dingen tegelijk draaien, word GTA automatisch wat slomer als je het speelt. Daarnaast, als je harde schijf te vol zit, gaan spellen ook langzamer, omdat er teveel gegevens op je schijf staan. Als laatste kan ik je nog aanraden om een keer met een paar programmaatjes over je computer heen te gaan, die hem schoonmaken (bijvoorbeeld AdAware of Ccleaner). Succes ermee, ik hoop dat je zo voldoende info hebt om je problemen op te lossen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Grand Tani Islands is een Total Conversion mod. Dat wil zeggen dat hij het gehele spel vervangt. Dat auto's en dergelijke door de muren rijden ligt niet aan jou, maar aan de mod. Het compleet verwijderen van deze mod kan je het beste doen door GTA SA even opnieuw te instaleren. Hierna heb je weer een schone GTA, en dus zal hij ook weer vlekkeloos moet lopen zoals voorheen. Als het spel van zichzelf al traag loopt, dan moet je instellingen lager zetten. Zet de volgende opties wat lager; 'Draw distance', 'Visual FX quality' en 'Anti Aliasing'. Het beste is om als eerst de resolutie wat lager te zetten. Als je hem nu op 1024x786 hebt staan, kun je hem proberen even terug te zetten naar bijvoorbeeld 960x600 of 800x600. Misschien is het dan ook nog wel handig om te weten wat je nu lager zet. Als je de 'Draw Distance' naar beneden haalt betekent dit dat je minder ver in de verte kan kijken. Haal je de 'Visual FX quality' naar beneden, dan daalt natuurlijk de kwaliteit van het spel in zijn geheel. Tot slot; Als je 'Anti Aliasing' lager zet krijgen de objecten in San Andreas wat meer kartelachtige vormen. Probeer eens wat van de oplossingen, en laat ons horen als het gelukt is, of als je problemen blijft houden! Reageren
jaysiea Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 ik kan die map van gti niet vinden en ook niet onder cofiguratiescherm bij software en ik installeer gta sa wel overnieuw en wat betreft de problemen ik heb van alles al geprobeerd dr werd op een ander forum beweerd dat het aan die cheats lag maar ook als ik hem niet gebruik doet die vreemd me pc is optimaal bescherm en word dagelijks gescand en is nix op aan te merken en ik heb een harde schijf van 160 gigabyte maar momenteel nog meer dan 120 gigabyte vrij is en de instellingen staan al zo laag mogelijk en hij blijft vreemd doen en oh jah nog zo leuk probleem... ik heb dus last van ontzettende problemen tijdens het rijden... ik kan nog geen paar meter normaal rijden of ik word geramd van alle kanten en ze blijven me ook rammen met auto's of motoren terwijl een vriend op de ps2 dr geen last van heeft en ik vermoed tog dat er iets niet goed zit maar wat???? maar iig tot zover bedankt voor de tips en zou er een mogelijkheid zijn dat die tog te weinig geheugen heeft voor de videokaart of intern geheugen??? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 ik kan die map van gti niet vinden en ook niet onder cofiguratiescherm bij softwareen ik installeer gta sa wel overnieuw en wat betreft de problemen ik heb van alles al geprobeerd dr werd op een ander forum beweerd dat het aan die cheats lag maar ook als ik hem niet gebruik doet die vreemd me pc is optimaal bescherm en word dagelijks gescand en is nix op aan te merken en ik heb een harde schijf van 160 gigabyte maar momenteel nog meer dan 120 gigabyte vrij is en de instellingen staan al zo laag mogelijk en hij blijft vreemd doen en oh jah nog zo leuk probleem... ik heb dus last van ontzettende problemen tijdens het rijden... ik kan nog geen paar meter normaal rijden of ik word geramd van alle kanten en ze blijven me ook rammen met auto's of motoren terwijl een vriend op de ps2 dr geen last van heeft en ik vermoed tog dat er iets niet goed zit maar wat???? maar iig tot zover bedankt voor de tips en zou er een mogelijkheid zijn dat die tog te weinig geheugen heeft voor de videokaart of intern geheugen??? Het is echt bullshit dat je GTA slechter gaat lopen door die cheats, tenminste daar heb ik nog niet van gehoord. Instaleer GTA maar opnieuw, dat is de beste optie. Over je andere probleem, dat iedereen tegen je aan gaat knallen. Ik denk dat dit door een cheat komt, of het kan zijn dat er rellen in de stad zijn. Maar dan moet je op dit moment bij de 'Return to Los Santos Missies' zijn. Probeer tot slot eens wat dingen te updaten, je videokaart bijvoorbeeld. Zoveel verschilt heeft het opzich niet, maar het kan toch zijn dat hij wat soepeler gaat lopen. Sluit overigens ook alle overbodige programma’s op de achtergrond. Zoals; MSN en download progamma's. Reageren
jaysiea Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 nog ff iets, de oude gta sa verwijderd en nu doet die helemaal niks meer:S:S:S volgens mij ligt dat toch echt aan die grand trani islands want sinds dat ik die installeerde doet die nu helemaal niks meer wat een f***ing rotzooi en kan nu dus helemaal niks meer:s zodra ik hem opstart begint met van gta sa.exe moest stoppen vanwege bla bla bla help me;) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 nog ff iets, de oude gta sa verwijderd en nu doet die helemaal niks meer:S:S:Svolgens mij ligt dat toch echt aan die grand trani islands want sinds dat ik die installeerde doet die nu helemaal niks meer wat een f***ing rotzooi en kan nu dus helemaal niks meer:s zodra ik hem opstart begint met van gta sa.exe moest stoppen vanwege bla bla bla help me;) Dat geeft hij aan bij de installatie? Denk je er wel om dat je echt alles verwijderd. Als je hem hebt verwijderd hebt via je configuratiescherm kan het zijn dat er nog wat achter blijft in bepaalde mappen. Kijken even bij Program Files of daar nog een Rockstar Games map staat. Klik die aan, en kijk of je nog een map tegenkomt met ‘Grand Theft Auto San Andreas’. Verwijder die ook zo nodig. Maak anders je CD/DVD even schoon, dit kan je doen door er op te hijgen, en hem weer schoon te wrijven. Een andere, betere optie is om hem schoon te maken met een drupje water en een zacht doekje. Probeer het daarna nog eens, misschien pakt hij de installatie dan wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.