Jerriej Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) Zelf heb ik hem nog niet gespeeld, ik heb een vraagje. Een paar uurtjes geleden was er een vriend bij me en we hadden zin om GTA:SA multiplayer te spelen. Ik kende wel ronduit een plaatsje met een multiplayer blip (twee doodshoofdjes op elkaar). Dat was degene in de buurt van de plaats waar Woozie woont. Ik heb een anderhalf uur gezocht naar die blip en heb hem niet gevonden. Was enorm vervelend, heeft er iemand de exacte locaties van de blips? Een kaart waar ze opstaan is natuurlijk handiger. Alvast bedankt. ^^ PS: Hoop dat ik dit in het juist forum heb geplaatst, ben pas nieuw, dus ook een n00b. ^^" Bewerkt: 21 november 2004 door Jerriej Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 ik weet waar de free roam zit in los santos maar de rest niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 PS: Hoop dat ik dit in het juist forum heb geplaatst, ben pas nieuw, dus ook een n00b. ^^" over kleine lettertje gesproken :-). Het is het juiste forum, alleen zijn er al heel topics over 2 players. hier kun je ze vinden. Er is iig. zo'n 2player icon voor de general story in Dillmore. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.