Lars90 Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Vraagje. Ik heb de storyline inmiddels voltooid en ben op dit moment bezig met de unique stunt bonusses, alleen kan ik er 2 niet vinden. namelijk 11 en 18. `kan iemand mij helpen hoe ik deze moet voltooien. Bij 11 moet je op een terrein komen wat is afgesloten ofzo..?? en bij 18 moet je boven op een dak een stunt doen. Hier heb ik alleen van bovenaf een schans gezien maar geen plek om bij die schans te komen. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Hey, Voor USB 18 moet je eerst USB 5 nog eens doen, als je die goed doed, kom je op een dak terecht, volg dit dak en je komt bij USB 18 uit, hier ligt trouwens nog een Rampage. Voor USB 11 moet je eerst USB 12 doen, dan kom je weer op een dak uit, en dan moet je met een PCJ zo hard mogelijk rijden, om dan over een gebouw te jumpen! Als je nog vragen hebt stel ze maar! GTA-Freak2 Reageren
Lars90 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Hey,Voor USB 18 moet je eerst USB 5 nog eens doen, als je die goed doed, kom je op een dak terecht, volg dit dak en je komt bij USB 18 uit, hier ligt trouwens nog een Rampage. Voor USB 11 moet je eerst USB 12 doen, dan kom je weer op een dak uit, en dan moet je met een PCJ zo hard mogelijk rijden, om dan over een gebouw te jumpen! Als je nog vragen hebt stel ze maar! GTA-Freak2 Ok bedankt ik zal het gaan proberen Reageren
aznstryker Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 of je kan >>> hier <<< kijken voor alle usb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.