tinyq Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) kan iemand me helpen met GTA SA als ik het ongeveer 5-15 minuten speel dan loopt hij vast weet iemand hoe ik dit op kan lossen? plzzzzzzzzz ja ik weet niet wat de systeem specs zijn en het beeld loopt gewoon vast er komt niks in beeld bijv. Bewerkt: 8 februari 2007 door tinyq Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Wat zijn je systeem-specs? Kun je het duidelijker omschrijven? P.S. Kan dit overigens niet beter in Hardware? >>> Door Bling: Verplaatst naar "SA Hardware Problemen". <<< Reageren
-eend- Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ehm.. Zet je download zooi uit, en zet msn uit, xfire, skype, alles in deze categorie<< Dat kan je spel slomer maken En misschien gaat ie daarom ook vastlopen Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 wat krijg je in beeld als je spel vastloopt. je kan ook proberen de resolutie lager te zetten Reageren
prodigy Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 er was toch ook een programma te downloaden die het crashen gefixt heeft? .. waar kan ik die krijgen? Reageren
gelkop Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ehm.. Zet je download zooi uit, en zet msn uit, xfire, skype, alles in deze categorie<< Dat kan je spel slomer maken En misschien gaat ie daarom ook vastlopen Inderdaad beter om zoveel mogelijk processen op je pc stil te leggen, zodat GTA vloeiend draait. Ik had het probleem ook, en dat is grotendeels opgelost door een nieuwe videokaart tekopen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.