CJansen Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 hoe maak ik een adminarea? want net werkte de area maar alleen op id 0 hoe kan dat?
Flame^ Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Gebruik de search functie op het SA-MP Forum (zoek maar is op adminarea) , krijg je genoeg admin area codes, zoniet, dan zoek je fout .
CJansen Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 oke, en maakt het nog wat uit waar je het in de gamemode zet?
CJansen Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 ok bedankt maar nu het volgende probleem. als ik het opstart met een gamemode staat er runtime eroor 20 of zoiets en dan werkt de zone niet. Hoe kan dat? Met een andere gamemode werkt die wel. Nogmaals bedankt. Ik kom steeds meer in de buurt!!!! gretz Cjansen
CJansen Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 als ik de server opstart krijg ik een foutmelding. (zie afbeelding). Weet iemand hoe je dit oplost? B.V.B. CJansen >>> Door Flame^: In het vervolg niet een nieuw topic openen over dezelfde vraag! Merged.<<<
dedeath Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 als ik de server opstart krijg ik een foutmelding. (zie afbeelding). Weet iemand hoe je dit oplost? B.V.B. CJansen >>> Door Flame^: In het vervolg niet een nieuw topic openen over dezelfde vraag! Merged.<<< stuur die pwn en die amx naar me toe dan kan ik hem voor je maken als je dat wilt
Azer Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Kijk voortaan even naar de datum van de laatste post uit het topic. *slotje* [edit] moved naar scripting [/edit]
Recommended Posts