Jump to content

Savegame Gta kapoet!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had een savegame gedownload van de missie air raid, maar nu ik hem in mijn gta map heb gedaan en ik de savegame wil openen. Krijg ik een foutmelding van windows. Is dit te verhelpen of kan ik nu weer overnieuw beginnen? of iets fout gedaan ofzo?

Please help!

Groeteee :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Zeg eerst eens welke foutmelding ^_^

Of download winace of wat dan ook, open winace en doe: ''Open'' zoek dan de savegame, dan pak je m uit, klik dan met RMB op de savegame en dan '' extract to'' ofzo.. en kopier m naar GTA SA userfiles in je documenten :)

Bewerkt: door caviaIIIII
Geplaatst:

Wat heb je gedaan? In GTA SA die savegame geopend, je hebt hem zelf in Windows geopend? Heb je hem nog niet uitgepakt?

Met omroepinstallatie: *Ge verzoeke U vriendelijk meer info te geven...*

Mvg,

VWO-er

Geplaatst:

Ik bedoel supply lines.. had ik gedownload en in mijn documenten -> Gta san andreas user files gestopt. dan vroeg die of ik bestand wou overschrijven heb ik ja gedaan. Ik start Gta san andreas op en laadt de savegame. De balk begint met laden En dan ineens verschijnt in gta san andreas is een fout opgetreden etc. Foutenrapport opmaken, Niet verzenden...

Geplaatst:

Welkom op het forum, Sandaal! :cya:

Ik denk dat het aan je versie ligt, waardoor jouw San Andreas niet overweg kan met de gedownloade savegame, en dus een foutmelding geeft. Toevallig heb ik een aantal dagen geleden hetzelfde uitgelegd in een ander topic, hier welteverstaan. Hopelijk wordt ook jij met die informatie wat wijzer, omtrent dit probleem. :)

Geplaatst:

Ik heb een savegame waar net de missie : yay-ka-boem-boem ofzo.. is gehaald, dan zal ik nog even de missie supply lines voor je doen.

Is dat dan ook goed? slot 2 en V2

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...