Sandaal Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik had een savegame gedownload van de missie air raid, maar nu ik hem in mijn gta map heb gedaan en ik de savegame wil openen. Krijg ik een foutmelding van windows. Is dit te verhelpen of kan ik nu weer overnieuw beginnen? of iets fout gedaan ofzo? Please help! Groeteee Reageren
-eend- Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) Zeg eerst eens welke foutmelding Of download winace of wat dan ook, open winace en doe: ''Open'' zoek dan de savegame, dan pak je m uit, klik dan met RMB op de savegame en dan '' extract to'' ofzo.. en kopier m naar GTA SA userfiles in je documenten Bewerkt: 8 februari 2007 door caviaIIIII Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Wat heb je gedaan? In GTA SA die savegame geopend, je hebt hem zelf in Windows geopend? Heb je hem nog niet uitgepakt? Met omroepinstallatie: *Ge verzoeke U vriendelijk meer info te geven...* Mvg, VWO-er Reageren
Sandaal Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik bedoel supply lines.. had ik gedownload en in mijn documenten -> Gta san andreas user files gestopt. dan vroeg die of ik bestand wou overschrijven heb ik ja gedaan. Ik start Gta san andreas op en laadt de savegame. De balk begint met laden En dan ineens verschijnt in gta san andreas is een fout opgetreden etc. Foutenrapport opmaken, Niet verzenden... Reageren
Bling Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Welkom op het forum, Sandaal! Ik denk dat het aan je versie ligt, waardoor jouw San Andreas niet overweg kan met de gedownloade savegame, en dus een foutmelding geeft. Toevallig heb ik een aantal dagen geleden hetzelfde uitgelegd in een ander topic, hier welteverstaan. Hopelijk wordt ook jij met die informatie wat wijzer, omtrent dit probleem. Reageren
-eend- Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik heb een savegame waar net de missie : yay-ka-boem-boem ofzo.. is gehaald, dan zal ik nog even de missie supply lines voor je doen. Is dat dan ook goed? slot 2 en V2 Reageren
Sandaal Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Het is al opgelost thx alleen heb ik nu lelijke kleren haha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.