Jump to content

hoe kan je een game opslaan

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Koop een huis of ga naar de johnson mansion, je eerste huis, en ga naar de discette in de keuken, kies een slot en sla m op, de volgende keer dat je SA opstart doe je, start game en dan load game. Druk op het slot waar je m de vorige keer heb opgeslagen

Bewerkt: door caviaIIIII
Geplaatst:
Koop een huis of ga naar de johnson mansion, je eerste huis, en ga naar de discette in de keuken, kies een blok en sla m op, de volgende keer dat je SA opstart doe je, start game en dan load game. Druk op de blok waar je m de vorige keer heb opgeslagen

oow oke bedankt, alleen ben ik zo slecht de weg te vinden haha is er een snellere manier om bij mijn huis te komen?

Geplaatst:

daarvoor heb je de map ;)

dan zet je zon markertje op de johson house.

dan zie je op de radar dat markertje ook en daar moet je naartoe rijden.

veel plezier :cya:

Ja, met de cheats jJUMPJET en AIYPWZQP

Dan spawnt er een hydra met parachute en als je boven je huis bent, spring eruit met enter/return.. en als er komt te staan dat je je parachute moet openen, doe dat! Anders is CJ in 1000 stukjes ^_^

besturing hydra: omhoog met w als je hoog genoeg bent druk 8 om vooruit te gaan en doe dan 2 om je wielen in te doen :)'

POST HIERBOVEN: druk op je map met RMB, dan komt er een rood rondje die op je radar verschijnt,

volg m en je komt vanzelf op de plaats van bestemming aan :)

Bewerkt: door caviaIIIII
Geplaatst:

Koop een huis of ga naar de johnson mansion, je eerste huis, en ga naar de discette in de keuken, kies een blok en sla m op, de volgende keer dat je SA opstart doe je, start game en dan load game. Druk op de blok waar je m de vorige keer heb opgeslagen

oow oke bedankt, alleen ben ik zo slecht de weg te vinden haha is er een snellere manier om bij mijn huis te komen?

Escape-map.

Dan krijg je een plattegrond te zien en kan je de weg zien.

Savehouses worden weergegeven met een diskette zodat het nog makkelijker wordt.

Hier heb je trouwens een kaartje met alle savehouses op.

LET WEL OP: De meeste moet je kopen, andere krijg je later. Op het begin kan je slechts op 1 plek opslaan :*D

je kan ook een auto pakken :duh:

een hydra vliegt moeilijk.

>>> Door Bling: Dat weet hij denk ik ook wel. Post aub niet als je niks nuttigs toe te voegen hebt. ;) <<<

Bewerkt: door blokcement
Geplaatst:

wel mooi die kaart ja :D ik zal het nu proberen hij is nu bezig met een nieuwe game te laden ;)

het is gelukt hoor dankje wel voor de hulp

>>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik voortaan de EDIT-knop om je bericht te bewerken, aub. :) <<<

2 dingen wat ik even kwijt wilde, aangezien jij zegt een hydra vliegt moelijk, neem ik aan dat je nog nooit "echt" met een hydra hebt gevlogen, probeer namelijk eens de motoren naar achter te zetten (pc:2 inhouden ps2/xbox: rechter pookje naar achter inhouden) nu zal je zien dat als je gas geeft je niet meer naar boven gaat, maar naar voren, en ook heel snel!

en @ CaviaIIIII: iemand die het spel nog niet kent zomaar een cheat geven vind ik niet echt netjes, hij weet dan namelijk vast ook niet dat cheaten schadelijk kan zijn voor je game (ja elke cheat veranderd je status) geef er dan tenminste een waarschuwing bij...

Bewerkt: door DX11
Geplaatst:

2 dingen wat ik even kwijt wilde, aangezien jij zegt een hydra vliegt moelijk, neem ik aan dat je nog nooit "echt" met een hydra hebt gevlogen, probeer namelijk eens de motoren naar achter te zetten (pc:2 inhouden ps2/xbox: rechter pookje naar achter inhouden) nu zal je zien dat als je gas geeft je niet meer naar boven gaat, maar naar voren, en ook heel snel!

ik heb lang genoeg met een hydra gevlogen (minstens 3 uur)

en nog vind ik het moeilijk.

Geplaatst:

Hier tips voor de hydra:

Ga eerst met W de lucht in, doe dan je wielen in met '' 2 '', doe dan num 8 op vooruit te komen.

En de makkelijkste ( vind ik voor alle vliegtuigen) : stuur met de muis :D

Geplaatst:

ik heb m op de ps2 :ch:

Ontopic: Sommige huizen (zoals die in Palomino Creek) kan je pas kopen

nadat je een bepaalde missie hebt voltooid.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...