runescaper8 (gast) Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 ik heb even een paar vraagjes: 1.kun je de chatpack(zoeen ding op je rug waar je mee kan vliegen)ook zonder cheatdevice krijgen? 2.welk voertuig het beste,snelste, en lichtste is. oftewel:een goeie stunt auto? 3.waarom doen julie zo vreemd tegen mij? i.v.m: het stunten topic. julie kijken en julie gaan weer weg(terwijl julie gta vcs hebben(de meeste dan die het bekijken)...zo voel ik me een beetje buitengesloten Reageren
aznstryker Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) ik heb even een paar vraagjes:1.kun je de chatpack(zoeen ding op je rug waar je mee kan vliegen)ook zonder cheatdevice krijgen? 2.welk voertuig het beste,snelste, en lichtste is. oftewel:een goeie stunt auto? 3.waarom doen julie zo vreemd tegen mij? i.v.m: het stunten topic. julie kijken en julie gaan weer weg(terwijl julie gta vcs hebben(de meeste dan die het bekijken)...zo voel ik me een beetje buitengesloten antwoord 1 : er bestaat geen code voor jetpack antwoord 2 : ik vind de lichste en de snelste de Stinger en Sabre turbo antwoord 3 : snap nie wat je bedoelt Bewerkt: 8 februari 2007 door aznstryker Reageren
runescaper8 (gast) Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) vraag 3:jij kon anders ook wel even antwoord geven in het topic:het stunten topic(nadat summerbase me de wint van voren heeft gegeven lijkt het wel alsof iedereen me haat... >>> Door SummerBase: Niemand haat je hoor, soms moet je gewoon op de regels gewezen worden, maar buiten dat ben je een aardige kerel hoor. Verder hoef je niet iemand te bevelen om je vragen te beantwoorden, dat maakt die persoon zelf uit. <<< vraag1:toch heb ik plaatjes gezien met een chatpack(ofsowiets) Bewerkt: 8 februari 2007 door SummerBase Reageren
aznstryker Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 vraag 3:jij kon anders ook wel even antwoord geven in het topic:het stunten topic(nadat summerbase me de wint van voren heeft gegeven lijkt het wel alsof iedereen me haat...vraag1:toch heb ik plaatjes gezien met een chatpack(ofsowiets) misschien heb je het fout gekeeke Reageren
runescaper8 (gast) Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 nee, het was egt waar, geloof me.....ik zoek wel ff op google voor wat plaatjes Reageren
aznstryker Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 okeej laat mij maar een plaatje zien het lijkt me wel cool als het kan Reageren
runescaper8 (gast) Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) dit is het plaatje: ik weet niet zo goed hoe je een plaatje moet toevoegen(yippiee dit is mijn eerste plaatje wat ik gepost heb) Bewerkt: 8 februari 2007 door runescaper8 Reageren
aznstryker Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Je zie het gelijk dat het van SAn andreas is en je kan ook opo het kaart zien Reageren
runescaper8 (gast) Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) ja. maar als je dus mijn vraag leest is:kan het ook op gta vcs? Bewerkt: 8 februari 2007 door runescaper8 Reageren
Fre Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Dat ding noemt een jetpak. Dit zit niet in het spel zelf. Misschien wel met de cheatdevice, maar die heb ik niet en ik ken er dus niet al de mogelijkheden ervan niet. Voor je autosnelheden kan je hier misschien eens kijken. Dit zijn wel snelheden van auto's in Liberty City Stories maar ik denk dat de meesten hiervan met Vice City Stories overeenkomen. Of dit ook van Vice City Stories bestaat weet ik niet. Ik denk van niet, maar je kan altijd eens zoeken. De snelheden zijn opgemeten met een cheatdevice, dus als je dit zelf wilt nagaan doe je daar evt een beroep op. Reageren
aznstryker Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 en als je wilt weten hoe een cheatdevice werkt of waar je kan downloaden moet je ff op een andere topic kijke gebruik maar de zoekfunctie en als je firmware 2.81 is kan je niet gebruiken cheatdevice is een progamma tussen firmware 1.5 en 2.8 hoger kan je helaas niet gebruiken klik hier voor cheatdevice te downloaden Reageren
Advancegta Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) Dat ding noemt een jetpak.Dit zit niet in het spel zelf. Misschien wel met de cheatdevice, maar die heb ik niet en ik ken er dus niet al de mogelijkheden ervan niet. Ik heb het even gecontroleerd en er zit inderdaad een Jetpack functie in VCS, met de Cheatdevice. Echter, niet in de standaard cheatdevice maar wel indien je gebruikt maakt van 'Topcheats'. Ik ben ook even een screen voor je gemaakt die ik hieronder voor je neer zou zetten. De besturing is net zo simpel als lopen, met het vierkantje stijg je en met de Analoge Stick beweeg je je heen en weer. Indien je weer naar beneden wilt schakel je gewoon de Jetpack functie uit, zorg hierbij wel dat je Innifitive Health aan hebt staan zodat je niet dood valt. Waarschijnlijk heb je geen Cheatdevice. Daarom zet ik hieronder aanvullende informatie over het installeren hiervan zodat je gebruik van de Cheatdevice kunt maken. Veel succes hierbij, en indien het lukt veel plezier met de jetpack en Cheatdevice in het algemeen. Allereerst maak je in de Root van je PSP een map genaamd SEPLUGINS aan. In die map zet je de VCS plugin genaamd vcscheatdevice.prx en voor LCS cheatdevice.prx. In diezelfde map, SEPLUGINS dus, maak je een tekstdocument aan genaamd game. Hierin zet je de volgende regels, onder elkaar wel te verstaan. ms0:/seplugins/vcscheatdevice.prx ms0:/seplugins/cheatdevice.prx Dit bestand sla je weer op en de Cheatdevice is geinstalleerd. Nu schakel je je PSP volledig uit. Schakel hem weer in terwijl je de R toets ingedrukt houd. Je komt nu in het Recovery menu, ga naar Plugins en Enable de Cheatdevice's. Nu hoef je alleen nog maar VCS of LCS te starten en de Cheatdevice start! De Jetpack, in actie nog wel. Zoals dus te zien is is het niet erg indrukwekkend en is de jetpack zelf onzichtbaar. maar denk erom als je firmware 2.81 of hoger hebt kan je niet gebruikeals je wilt downgrade moet je helaas op google zoeken want in dit forum mag je niet over downgrade praten want het is illegaal Je loopt een beetje achter, tot Firmwire 3.03 is te Downgraden. >>> Door SummerBase: Algemeen: Niet over downgraden praten, dat is tegen de regels.<<< Bewerkt: 8 februari 2007 door SummerBase Reageren
runescaper8 (gast) Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) ik heb versie 3.10 wow!!....ja ik heb versie 3.10 . dus ik kan never en nooit geen iligale toestand meer krijgen(of cheatdevice) offtopic: topic: het stunten forum is schoongemaakt en er mag nu weer geduscusieerd worden en gepost worden Bewerkt: 8 februari 2007 door runescaper8 Reageren
aznstryker Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 maar denk erom als je firmware 2.81 of hoger hebt kan je niet gebruike als je wilt downgrade moet je ××× want in dit forum mag je niet over downgrade praten want het is illegaal >>> Door SummerBase: Algemeen: Niet over downgraden praten, dat is tegen de regels.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.