Talietje Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Hier op de bijlage, er staat een fout bij het opslaan van mijn filmpje, maar ik begrijp niet goed welke fout Kan iemand het misschien vertalen voor mij Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) Het ligt eraan dat hij hem daar niet kan opslaan... Zit je misschien toevallig ook met schijfruimte tekort? Bewerkt: 8 februari 2007 door VWO-er Reageren
kristof01 Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Kijk eerst eens of je genoeg schijfruimte hebt, zoja probeer dan eens je film(pje) ergens anders opteslaan. Reageren
Talietje Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 ik heb nog 38.2 GB is dat dan niet genoeg?? Ik heb nog genoeg over Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Dit probleem heb ik ook.. Maar m'n computer staat wel redelijk vol.. Reageren
White Gold Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Dit probleem heb ik ook gehad. Windows Movie Maker heeft 1 groot nadeel: Als je filmpje te groot wordt wil hij het nergens opslaan. Hier is niks aan te doen en er is niks met je schijfruimte aan de hand, dus maak je geen zorgen. Download een trial van Adobe Premiere Pro en maak in de 30 dagen daar je filmpje mee Reageren
Talietje Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Ik heb mijn filmpje in 2 delen gesplitst op movie maker en ze 1 voor 1 opgeslagen als een filmbestand,dat werkt. Maar nu moet ik ze terug op een ander prog. bijeen plakken zodat het 1 film word. Bestaat er misschien een simpelder kleiner progje dan Adobe Premiere Pro? Anders moet ik dat grote prog downloaden en dat duurt wel een uur lang!!!! Reageren
Bassiej Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Controleer of de bestanden die je geimporteerd hebt, nog op dezelfde plek staan waarvan je ze geimporteerd hebt. (snap je het nog?) Als je een mediabestand van het Bureaublad importeerd, en later verplaats je het bestand naar Mijn Documenten. Heeft Movie maker daar problemen mee. Je moet hem laten staan totdat je project klaar is, of je moet voor dat je aan je film begint alles al verplaatsen. Dit zou wel eens je probleem kunnen zijn.. Reageren
Talietje Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Ik weet nu al wat het probleem is, maar nu dit: Ik heb mijn filmpje in 2 delen gesplitst op movie maker en ze 1 voor 1 opgeslagen als een filmbestand,dat werkt. Maar nu moet ik ze terug op een ander prog. bijeen plakken zodat het 1 film word. Bestaat er misschien een simpelder kleiner progje dan Adobe Premiere Pro? Anders moet ik dat grote prog downloaden en dat duurt wel een uur lang!!!! Reageren
ikt Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Hier heb ik een lijstje gevonden van videojoiners. Ik zou zeggen: Zoek er een die je voor een paar dagen voluit kan proberen, anders plakt hij er een watermerk op... Reageren
Talietje Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 ik heb AVI MPEG WMV Joiner 1.9.81.2 gedownload, zeer simpel en gemakkelijk. Nu is mijn filmpje volledig, maar nu komt er op de 5 seconden trial op!!!!!!! GRRRR!! Weet iemand een volledige download ???? Reageren
Bassiej Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Werkt het niet gewoon met movie maker? Importeer de twee delen en zet ze achterelkaar op de tijdbald en daarna 'Film Maken'..? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.