Jump to content

Adobe Photoshop CS3

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan je misschien een beetje duidelijker zijn? Ik weet niet precies wat je bedoeld, en ik heb CS3 zelf niet, maar ik ga ervan uit dat het redelijk gelijk is met CS2.

Maar probeer dit eens: Ga naar View, en kijk in dat menu een beetje rond. Wieweet kan je daar het één en ander opties aanpassen van wat je op het beeldscherm te zien hebt.

BTW, ik heb even de topictitel wat duidelijker gemaakt..

Geplaatst: (bewerkt)

Ik bedoel eigenlijk dat ik mijn scherm wil hebben zoals hij standaart stond, met al zijn knoppen op zijn plaats.

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:
Ik bedoel eigenlijk dat ik mijn scherm wil hebben zoals hij standaart stond, met al zijn knoppen op zijn plaats.

Bij mij zit ook weleens het een en ander in de war, ik sluit PS dan gewoon af en start deze opnieuw. Bij mij is alles dan weer zoals 't was.. :Y

Geplaatst:

Bedoel je je tools, layers, colors etc? Dan ga je naar "Window" en dan een beetje rondkijken daar, dan vind je het wel. Zo is het in ieder geval bij CS2 :Y.

Geplaatst:

Uit je vraag begrijp ik dat je de standaarddingen weer wil terughebben? Er is al uitgelegd hoe je dat moet doen, gewoon naar 'Window' gaan (bovenin je scherm'. Maar de standaarddingen zijn nog niet genoemd.

Hier even een screen van welke dingen je moet aankruisen zodat je alles standaard weer terughebt.

standaardwindowinstellioc6.png

De rode lijntjes duiden de standaardinstellingen aan

Geplaatst:

Er is ook een sneltoets voor (athans bij CS2). Tijdens het laden van Photoshop houd je CTRL, SHIFT en ALT ingedrukt. Als het goed is waarschuwt Phoshop je met de vraag of je zeker weet dat je de standaardinstellingen wilt herstellen. KLik dan op OK, en je photoshop is weer als nieuw :)

Geplaatst:
Er is ook een sneltoets voor (athans bij CS2). Tijdens het laden van Photoshop houd je CTRL, SHIFT en ALT ingedrukt. Als het goed is waarschuwt Phoshop je met de vraag of je zeker weet dat je de standaardinstellingen wilt herstellen. KLik dan op OK, en je photoshop is weer als nieuw :)

Ok, bedankt voor de hulp, het heeft zijn werk gedaan!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...