profile Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 hey gta freakzz! kan je eigenlijk een savegame voor de playstation 2 downloade en hoe kan je dat dan doen ??? woozie300 Reageren
-eend- Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Dat kan volgens mij met een speciaal ding.. >>> Door Bling: Post alleen als je het antwoord weet. Aan dit antwoord heeft de topicstarter namelijk niet echt veel.. <<< Reageren
Mastertuner Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Dit kon dacht ik via Armax. Dat is een speciaal disc waar je onder andere savegames, mods (dacht ik), e.d. mee op je PS2 kunt zetten. Je kunt er ook je foto's die je maakt in SA op opslaan. Ik denk dat je die armax wel kunt vinden op bol.com. Veel succes! Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Dit kon dacht ik via Armax. Dat is een speciaal disc waar je onder andere savegames, mods (dacht ik), e.d. mee op je PS2 kunt zetten. Je kunt er ook je foto's die je maakt in SA op opslaan. Ik denk dat je die armax wel kunt vinden op bol.com. Veel succes! volgens mij heb je daar een usb stick voor nodig.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 hey gta freakzz!kan je eigenlijk een savegame voor de playstation 2 downloade en hoe kan je dat dan doen ??? woozie300 Ik neem aan dat ik je niet hoef uit te leggen hoe je moet downloaden Als je een PS2-savegame hebt gedownload heb je armax nodig om dat bestand op je PS2 te zetten. Meer informatie over armax op dit forum vind je in >dit topic<. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.