Tuned-perenial Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 heuj iedereen, Vragen: hoe krijg ik wangcars??? sommigen zeggen door rijbewijs,... is dat gelijk aan alles gold of mag het ook silver/bronze zijn? het is bekend dat er een straaljager is in SA,... waar staat ie of hoe moet ik hem behale??? ik heb soekfunctie gebruikt maar geen bruikbare info gevonden om erachter te komen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 1. weet ik niet 2. voor de hydra ga naar las venturras airport en daar staat een icon van een race, doe de race "militairy service " en je hebt de jet, het is wel een missie maar je hebt hem toch ps: je kan de hydra ook hebben door de missie vertical bird te doen van mike torendo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Om Wang cars te kunnen kopen moet je de driving-school doorlopen hebben op minimal brons. En je moet alle missies (t/m Yay-Ka-Boom-Boom) in SF uitgespeeld hebben. Je krijgt dan vanzelf een telefoontje dat je Wang kunt kopen. De straaljager (een Harrier) zit idd. in het spel. Je kunt hem halen in de No Fly Zone (maar ok dar te kunnen komen moet je ook Yay-kabom-boom uitgespeeld hebben, deze geeft namelijk toegang tot het 3e eiland). IN de noflyzone krijg je wel gelijk 5 sterren. Je krijg hem ook nog via een missie, maar dat is bijna aan het einde van het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.