niely007 Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 missie Puncture Wounds cheaten ja versie v2.00 overig wat gebeurt er als de missie passed is ?
BaasB Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) missie Puncture Wounds cheaten ja versie v2.00 overig wat gebeurt er als de missie passed is ? Doe ik wel. EDIT: Ik heb de missie Puncture Wounds voor je gehaald. Beloning: $5000,-, respect + Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Overige: Je hebt nu alle missies van Wang Cars uitgespeeld, dus Wang Cars is nu een asset, waar je dagelijks $8000,- af kan halen. Screens: En voor als je de screens alleen niet genoeg vindt, heb ik ook nog een filmpje voor je gemaakt waarop je kunt zien wat er gebeurt als je de missie Puncture Wounds hebt uitgespeeld. Klik hier om het filmpje te bekijken: Klik. Je kunt het filmpje meteen bekijken, je hoeft het niet eerst te downloaden. Het filmpje moet natuurlijk wel eerst even laden (ongeveer 40 seconden als je een redelijk snelle internet verbinding hebt). Veel succes en plezier verder met het uitspelen van GTA San Andreas. Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post. GTASAsf3.b Bewerkt: 8 februari 2007 door BaasB
Recommended Posts