ContRa Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Kijk ik heb op die kwiki site daar wat jullie hier vaak bij gebruiken eens bij 100% cheklist gekeken die heb ik uit geprint maar dat klopt denk ik niet.. hier staat niet op lijst van spray moet je die spray ook hebben voor 100% of niet..? En ten tweede nog iets ik geloof als je cheats gebruikt he.. krijg je het dan nog 100% uit gespeeld.. Bij GTA VC Kon dat niet.. Greetz ContRa Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik vrees dat je dan niet goed gekeken hebt, want inderdaad heb je de spraytags alle 100 nodig om het spel volledig te kunnen uitspelen. En die staan dan ook in de lijst onder het kopje "Collectables" als "Los Santos Tags". En over die cheats is inmiddels al zoveel gezegd dat we er zowat een eigen subforum van kunnen maken: in principe kun je het beste gewoon niet cheaten, dan loop je geen risico. En als het dan toch moet kunnen cheats die je aan of uit kunt zetten niet zoveel kwaad (schijnt het). Cheats die echter niet terug te draaien zijn (zoals de Riot-cheat) zorgen er absoluut voor dat je je spel nooit meer op 100% krijgt..... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Kijk ik heb op die kwiki site daar wat jullie hier vaak bij gebruiken eens bij 100% cheklist gekeken die heb ik uit geprint maar dat klopt denk ik niet.. hier staat niet op lijst van spray moet je die spray ook hebben voor 100% of niet..?En ten tweede nog iets ik geloof als je cheats gebruikt he.. krijg je het dan nog 100% uit gespeeld.. Bij GTA VC Kon dat niet.. Greetz ContRa 1. Je moet inderdaad de Hidden Sprays ook hebben voor de 100%. Zie hier voor de vindplaatsen, als je op een bolletje klikt zie je ook een beschrijving en screens. Deze zijn, net als de overige collectables, nodig voor de 100%. 2. Je kan hem dan wel uitspelen. Tenminste, als je de pedestrian-cheats links laat liggen. Alle overige cheats -buiten pedestriancheats dus- kan je wel gebruiken. Pedestriancheats kunnen er namelijk voor zorgen dat je bepaalde missies niet meer kunt halen, zoals de welbekende riot-bug (als je de riot-cheat invoert kan je de missie Madd Dogg niet meer halen). Maar ammo, armor, health etc kan je rustig gebruiken en de 100% ook nog eens halen . Reageren
ContRa Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 k heb het gevonden hier bij Collectables.. Er staan dingen Los Santos Tags San fierro photo ops Las venturas horehoes San andreas oysters..^^ K heb ze al gevonde dankje voor de tip Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Kijk ik heb op die kwiki site daar wat jullie hier vaak bij gebruiken eens bij 100% cheklist gekeken die heb ik uit geprint maar dat klopt denk ik niet.. hier staat niet op lijst van spray moet je die spray ook hebben voor 100% of niet..? En ten tweede nog iets ik geloof als je cheats gebruikt he.. krijg je het dan nog 100% uit gespeeld.. Bij GTA VC Kon dat niet.. Greetz ContRa 1. Je moet inderdaad de Hidden Sprays ook hebben voor de 100%. Zie hier voor de vindplaatsen, als je op een bolletje klikt zie je ook een beschrijving en screens. Deze zijn, net als de overige collectables, nodig voor de 100%. 2. Je kan hem dan wel uitspelen. Tenminste, als je de pedestrian-cheats links laat liggen. Alle overige cheats -buiten pedestriancheats dus- kan je wel gebruiken. Pedestriancheats kunnen er namelijk voor zorgen dat je bepaalde missies niet meer kunt halen, zoals de welbekende riot-bug (als je de riot-cheat invoert kan je de missie Madd Dogg niet meer halen). Maar ammo, armor, health etc kan je rustig gebruiken en de 100% ook nog eens halen . Weet je dat zeker? Kan je het ook nog uitspelen wanner je de oneindig ammo- en healthcheat invoert? Bewerkt: 9 februari 2007 door blokcement Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Kijk ik heb op die kwiki site daar wat jullie hier vaak bij gebruiken eens bij 100% cheklist gekeken die heb ik uit geprint maar dat klopt denk ik niet.. hier staat niet op lijst van spray moet je die spray ook hebben voor 100% of niet..? En ten tweede nog iets ik geloof als je cheats gebruikt he.. krijg je het dan nog 100% uit gespeeld.. Bij GTA VC Kon dat niet.. Greetz ContRa 1. Je moet inderdaad de Hidden Sprays ook hebben voor de 100%. Zie hier voor de vindplaatsen, als je op een bolletje klikt zie je ook een beschrijving en screens. Deze zijn, net als de overige collectables, nodig voor de 100%. 2. Je kan hem dan wel uitspelen. Tenminste, als je de pedestrian-cheats links laat liggen. Alle overige cheats -buiten pedestriancheats dus- kan je wel gebruiken. Pedestriancheats kunnen er namelijk voor zorgen dat je bepaalde missies niet meer kunt halen, zoals de welbekende riot-bug (als je de riot-cheat invoert kan je de missie Madd Dogg niet meer halen). Maar ammo, armor, health etc kan je rustig gebruiken en de 100% ook nog eens halen . Weet je dat zeker? Kan je het ook nog uitspelen wanner je de oneindig ammo- en healthcheat invoert? het kan ja, alleen je hebt wel de nadelen van de waarschuwing bij het saven, het word in de status bijgehouden, en je criminal rating gaat er heel erg van omlaag... Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 dat neem ik dan maar voor lief. Reageren
ContRa Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Als je gaat save dan geeft die dat aan ! >>> Door Dutchy3010: Klopt, maar dit is een nutteloze post. 2 posts hierboven staat dit ook al...<<< Reageren
martje Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 ff een vraagje :$ hoe kan je zien op hoeveel % je zit in de game?? Reageren
SummerBase Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 ff een vraagje :$ hoe kan je zien op hoeveel % je zit in de game?? Dit is heel makkelijk in te zien. Start GTA San Andreas op en ga naar Options en dan Stats, dan ga je naar Misc helemaal onder in het linker menu en dan kun je bovenaan in het rechtermenu het aantal procenten zien. Zo is het temminste op de computer, maar hoe dat in elkaar zit op een PlayStation 2 of op een Xbox weet ik niet, maar goed in dat menu kun je ook nog meer andere gegevens zien. Edit: Geeft niet DX11. Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) ff een vraagje :$ hoe kan je zien op hoeveel % je zit in de game?? bij je status, als je op start drukt, zie je meestal de map, klik dan op status en bekijk alles even, je zult zien dat er nog veel meer staat dan alleen je procenten, ook hoeveel mensen je hebt vermoord, vliegtuigen hebt neergehaald, enz enz enz... edit: te laat Bewerkt: 11 februari 2007 door DX11 Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Dat kun je zien bij de Menu>Stats>Misc. Edit: Sorry voor de late reactie want me GTA crashte steeds en toen probeerde ik het op SA-MP maar blijbaar waren er al twee mensen voor me. Bewerkt: 11 februari 2007 door Carl_Johnson2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.