Dead-Dodo Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) ik heb net nieuwe geluidskaart gekocht omdat ik het geluid van onboard niks meer vond maar nu heb ik een probleem: ik heb de drivers van de onboard geluidskaart eraf gehaald en de geluidskaart van creative geinstaleerd hij geeft aan dat de kaart geen problemen heeften goed werkt maar ik krijg geen geluid of wattan ook maar spellen werken wel gewoon(behalve het geluid niet). dus de vraag is hoe krijg ik em aan de praat? (heb trouwens al drivercleaner gedaan om de oude drivers eraf te halen en nieuwste drivers geprobeerd) specs: amd64 3500+ 1 gig geheugen asus eax1600 pro (ati x1600pro) gigabyte GA-K8NMF-9 creative audigy se(oem) Bewerkt: 8 februari 2007 door Dead-Dodo Reageren
Joriz Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Zet in je bios als eerste je onboard geluid uit. Waarschijnlijk ziet Windows nog steeds deze geluidskaart. Kijk daarna bij de geluidsinstellingen in configuratiescherm of windows dan wel de goede geluidskaart pakt. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 dat heb ik net gedaan en doet het nog steeds niet, dus ben net weer naard e winkel geweest en heb het uitgelegt en heb gewoon het geld terug gekregen volgende keer maar weer gaan kijken voor een andere geluids kaart Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 *bump ik heb weer zo'n kaart kunnen krijgen maar heb nu hetzelfde probleem. en ik geloof dat het door de voeding komt want heb gekeken met een programmatje en de volltages kloppen helemaal niet de enige die redelijk goed is is de 3,3 volt en de 12.0 volt en het schommelt heel erg dus zou ik voor een andere voeding moeten sparen of zou het toch aan iets anders van de computer kunnen liggen? Reageren
tomosbb Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 je moet wel bij aperaatbeheer de onboard geluidskaart uitzetten he niet verwijderen maar uitschakelen als je niet weet hoe dat werkt leg ik t wel uit Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 srry vergeten te zeggen dat ik de onboard geluidskaart in de bios had uitgeschakeld en ik weet ook hoe je het in windows moet doen dus dat was geen probleem voor mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.