Die Hard Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Eejj Forumgenootjes. Ik ben al een tijdje op zoek naar de code van de Andromada en FBI Truck met de Carspawner, maar ik kan ze niet vinden. Weet iemand misschien wat de codes zijn? Hopelijk kunnen jullie me helpen! Greets GTA GG P.S.: Ik wist niet of ik dit onderwerp nou in het GTA SA Modding Forum moest zetten of GTA SA General, maar ik heb het hier gezet, als het naar een ander moet, ga je gang! Reageren
Preddy Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Eejj Forumgenootjes. Ik ben al een tijdje op zoek naar de code van de Andromada en FBI Truck met de Carspawner, maar ik kan ze niet vinden. Weet iemand misschien wat de codes zijn? Hopelijk kunnen jullie me helpen! Greets GTA GG P.S.: Ik wist niet of ik dit onderwerp nou in het GTA SA Modding Forum moest zetten of GTA SA General, maar ik heb het hier gezet, als het naar een ander moet, ga je gang! In de readme van een Carspawner vind ik het volgende regeltje: For this tool, you will need to know the Vehicle ID. Als ik dan op wikigta bij die voertuigen die je wil kijk, zie ik dat de ID van de Andromada 592 is en voor de FBI Truck 528. Zie ook deze post. Veel succes, hopelijk werkt het. Reageren
Die Hard Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) In de readme van een Carspawner vind ik het volgende regeltje: For this tool, you will need to know the Vehicle ID. Als ik dan op wikigta bij die voertuigen die je wil kijk, zie ik dat de ID van de Andromada 592 is en voor de FBI Truck 528. Zie ook deze post. Veel succes, hopelijk werkt het. Heel erg bedankt, hier was ik nog helemaal niet achter gekomen, maar nu weet ik dat ook weer! Bewerkt: 9 februari 2007 door GTA Ganggast Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 In de readme van een Carspawner vind ik het volgende regeltje: For this tool, you will need to know the Vehicle ID. Als ik dan op wikigta bij die voertuigen die je wil kijk, zie ik dat de ID van de Andromada 592 is en voor de FBI Truck 528. Zie ook deze post. Veel succes, hopelijk werkt het. Heel erg bedankt, hier was ik nog helemaal niet achter gekomen, maar nu weet ik dat ook weer! wat is de ID van die swat tank die je alleeen in die laastste missie kan krijge??? Reageren
Koen729 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 528, dat zegt Preddy niet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 528, dat zegt Preddy niet Foutje, dat is die van de FBI Truck. Die van de SWAT Truck is 601. Overigens zijn alle nummers te vinden in een topic dat al een keer gegeven is. Klik hier om naar het topic te gaan, helaas staat niet alles op alfabetische volgorde, je zal dus alles zelf even moeten zoeken. Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 528, dat zegt Preddy niet Foutje, dat is die van de FBI Truck. Die van de SWAT Truck is 601. Overigens zijn alle nummers te vinden in een topic dat al een keer gegeven is. Klik hier om naar het topic te gaan, helaas staat niet alles op alfabetische volgorde, je zal dus alles zelf even moeten zoeken. tip druk ctrl+f en je vind alles zeer snel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.