Kinzorro Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Hey, Ik probeer al weken de missies Paramedic en Vigilante te halen maar het lukt me echt niet. Zou iemand deze voor me kunnen doen? Ik weet niet hoe je je save file moet uploaden hier dus zou iemand me dat willen vertellen? Alvast bedankt !!
HerrieM Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Hallo, de aanvraag kun je in dit gedeelte plaatsen. Volg bij het aanmaken van een neiwue topic de richtlijnen zoals deze zijn voorgedaan in deze posts. Voor het uploaden van je savegame lees de volgende quote maar eens door: Save-game Uploaden en ToevoegenKijk in welk slot je save game staat. (slot 1 t/m 8 ) Ga dan naar GTA San Andreas User Files. Meestal te vinden in de map mijn documenten. C:\Documents and Settings\*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Je ziet nu een aantal bestanden staan met de .B extensie. Het cijfertje achter de letters "GTASAsf*" is het slot van de save game. Dus als jouw save game die je wilt gebruiken in slot 4 staat. Is het "GTASAsf4" Laad de savegame bij je nieuwe topic via de bijlage functie van het forum: Druk op bladeren. Ga naar GTA San Andreas User Files te vinden in de map mij documenten. Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk op Deze Bijlage toevoegen. Ga verder met je bericht. Veel succes.
Kinzorro Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Oke bedankt HerrieM, Jongens, hier is dan de save file. Ik hoop dat het jullie wél lukt! Thnx, Y Damn, srry dat ik niet in het savegame aanvraagforum heb gepost was het vergeten! GTASAsf1.b Bewerkt: 9 februari 2007 door Kinzorro
HerrieM Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Oke bedankt HerrieM,Jongens, hier is dan de save file. Ik hoop dat het jullie wél lukt! Ik zal kijken of het wel lukt of niet. @ mods, zou iemand hem kunnen verplaatsen? >>> Door GTA-Sheep: Weer niet of de save-games nu niet allemaal door elkaar heen gaan lopen, maar beide topics samengevoegd tot 1 mooie nieuwe <<< Bewerkt: 9 februari 2007 door HerrieM
Kinzorro Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Missie(s): Paramedic + Vigilante Cheaten: Asjeblieft niet Versie: 1.1 Overig: Geen Zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om deze missies even te doen? 1000 maal dankje GTASAsf1.b
Mirrrr Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Volgens mij is HerrieM er al mee bezig
Kinzorro Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 xxx, sorry Mirrrr ik wou die post in de savegame - aanvraag forum plaatsen maar het is wéér niet gelukt! >>> Door Dutchy3010: Graag niet vloeken .<<<
Mirrrr Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Ik probeer het wel Ik loop ook al 2 keer vast met de politiemissie. Dus ik weet niet of het aan ons ligt of aan de savedgame. Zou iemand anders hem nog een keer kunnen proberen? Sorry in ieder geval. Bewerkt: 9 februari 2007 door Mirrrr
-Matthijs- Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Dan probeer ik de vigilante wel.. HerrieM heeft hem toch nog gehaald, hij had geen crash dit keer. Bewerkt: 9 februari 2007 door -Matthijs-
Kinzorro Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Hey Mirrrr, je hoeft je niet te verontschuldigen, ik ben allang blij dat je paramedic hebt gehaald voor me. Ik ga dan wel wachten, kijken of Mathijs vigilante haalt en dan download ik pas de save-file weer. Alvast iedereen bedankt,
HerrieM Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Gehaald: Paramedic + $38.059 Gehaald: Vigilante + $32.532 Na een aantal pogingen is het me toch gelukt zonder een PC crash. Met goedkeuring van -Matthijs- plaats ik de savegame. Veel plezier ermee.
Kinzorro Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Ey man bedankt HerrieM !!! Ik ben je echt serieus dankbaar!! En ook jullie Mirrrr en Matthijs, jullie zijn geweldig. Ik kan eindelijk verder met 150 armor en health, thnx
Recommended Posts