martje Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 ik doe de missie tagging up turf en ik moest graffitie spuiten alleen ik kan geen plek meer vinden, maar die man laat me ook niet meer in de auto, kan iemand me helpen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 ik doe de missie tagging up turf en ik moest graffitie spuiten alleen ik kan geen plek meer vinden, maar die man laat me ook niet meer in de auto, kan iemand me helpen? Die man dat is Sweet. Eerst doet hij het een keer voor en dan moet je naar de achterliggende huizen, die liggen van de auto aan de rechterkant. Daar moet je volgens mij op de voorkant van een huis sprayen en je moet sprayen op de achterkant van een muurtje, als je dat gedaan hebt dan kan je verder met hem in de auto. Hij heeft dus gewoon even de deur op slot gezet, omdat je daar wat moet sprayen. Als je weer bij hem in de auto zit ga je naar een ander gedeelte, daar laat hij je even alleen en dan moet je over een aantal hekjes. Vervolgens moet je op het dak klimmen als je zover bent en dan pikt hij je weer op vanwaar jullie weer terug naar de Grove gaan. Veel succes en mocht het niet lukken, zeg het maar! Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 ik doe de missie tagging up turf en ik moest graffitie spuiten alleen ik kan geen plek meer vinden, maar die man laat me ook niet meer in de auto, kan iemand me helpen? Ten eerste die man, is je broer Sweet, en hij zal je pas in de auto laten wanneer je alle 6 tags hebt gesprayd. Op de radar staan als het goed is groene blokjes, hier vind je die 6 tags die je moet vinden. De eerste 5 zijn wel makkelijk, maar ik denk dat je bij de 6e vast zit. Die zit namelijk op een dak, en hier kun je alleen opkomen door te klimmen. Het word als het goed is wel op je radar waar je heen moet, kijk erg goed op de radar en kijk om je heen als het ik me het goed herriner zal er een rode marker staan, daar moet je inlopen en dan moet je er met Shift overheen springen. Nogmaals kijk eens goed op de radar, deze missie is niet moeilijk Reageren
martje Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 ik heb 2 gesprayed en er is nog 1 groen blokje alleen zie ik geen plek meer op te gaan sprayen en ik wist niet dat ik er 6 moest doen trouwens ik dacht dat hij zei 2 ofzo Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Kijk daar aan beide kanten van de muurtje waar de graffiti staat. Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 ik heb 2 gesprayed en er is nog 1 groen blokje alleen zie ik geen plek meer op te gaan sprayen en ik wist niet dat ik er 6 moest doen trouwens ik dacht dat hij zei 2 ofzo Je doet in totaal 6, de 1e zal in de Cutscene worden gesprayd, daarna zal je 1 op een huisje moeten doen, en 1 op een muurtje in een steeg. Daarna rijd je weer een stukje met Sweet, namelijk naar East Los Santos, hier moet je weer 3 doen. De 1e staat op een muur vlak voor je, de 2e is in een steegje, jammer genoeg staan hier 2 Ballas (mannetjes van de vijandelijke gang) die zal je eerst moeten vermoorden, met de spraycan. (je kan het ook gewoon met een ander wapen doen), de laatste is op een dak, hier moet je over 2 hekjes klimmen en dan over een klein opstapje. Ik heb even wat screens gemaakt voor je: Tag 1: Tag 2: Tag 3: Tag 4: Tag 5: Tag 6: Tag 6 hek en opstapje: Met Shift (linker) spring je over de muurtjes, kijk goed op de radar dat helpt Ik hoop dat het je nu lukt met deze screens, je moet er wel even op klikken om ze groter te laten worden. Veel succes martje! Reageren
martje Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) veel beter die plaatjes heb nu alles gedaan maar hij wil nog niet en die twee vijanden ben ik niet tegen gekomen, hij zegt btw dat ik 5 tags heb gedaan maar die naast de auto meteen telt toch als de zesde?? maar ik kan nog niet in de auto edit het is gelukt dankje Bewerkt: 9 februari 2007 door martje Reageren
Koen729 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 veel beter die plaatjes heb nu alles gedaan maar hij wil nog niet en die twee vijanden ben ik niet tegen gekomen, hij zegt btw dat ik 5 tags heb gedaan maar die naast de auto meteen telt toch als de zesde?? maar ik kan nog niet in de autoedit het is gelukt dankje Je bedoelt volgens mij de tag die Sweet doet. Op Wikigta staat dat die idd gewoon telt, en uit ervaring kan ik zeggen dat dat ook zo is. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Klopt, zo simpel is dat... Merk op dat als je de tags sprayed voor je de missie doet, ze tijdens de missie gewoon weer normaal zijn. Reageren
martje Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Klopt, zo simpel is dat... Merk op dat als je de tags sprayed voor je de missie doet, ze tijdens de missie gewoon weer normaal zijn. ja het was ookal gelukt hahah echt bedankt voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.