Koen729 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Titel zegt het al Is dit mogelijk? Ik ben nu bij 'Photo Opportunity', maar als ik dat hele eind moet rijden ga ik zoiezo dood Weet iemand dus hoe ik aan een luchtvoertuig (het liefst helikopter) kan komen? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Je kan het met cheats doen PS2 versie: Spawn Hunter Circle, X, L1, Circle, Circle, L1, Circle, R1, R2, L2, L1, L1 PC Hunter OHDUDE Xbox Spawn Hunter B, A, Left Trigger, B, B, Left Trigger, B, Right Trigger, Black, White, Left Trigger, Left Trigger dit is het snelste manier om een Hunter te spawnen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Je kan het met cheats doen PS2 versie: Spawn Hunter Circle, X, L1, Circle, Circle, L1, Circle, R1, R2, L2, L1, L1 PC Hunter OHDUDE Xbox Spawn Hunter B, A, Left Trigger, B, B, Left Trigger, B, Right Trigger, Black, White, Left Trigger, Left Trigger dit is het snelste manier om een Hunter te spawnen Maar wat nu als Koen niet wil cheaten? Ik meen dat er onder andere bij de missie 'Photo Opportunity' een 'Trip skip' zat. Hiermee kan je met een druk op de knop naar het volgende deel van de missie, zodat je het stronteind niet hoeft te rijden. Als je deze niet hebt zit er denk ik niet anders op dan gewoon te rijden. Het is een tijd rijden inderdaad, maar je bent er zeker wel in 2 á 3 minuten. Anders kan je hem nog iemand anders laten doen. Reageren
Koen729 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Je kan het met cheats doen PS2 versie: Spawn Hunter Circle, X, L1, Circle, Circle, L1, Circle, R1, R2, L2, L1, L1 PC Hunter OHDUDE Xbox Spawn Hunter B, A, Left Trigger, B, B, Left Trigger, B, Right Trigger, Black, White, Left Trigger, Left Trigger dit is het snelste manier om een Hunter te spawnen Maar wat nu als Koen niet wil cheaten? Ik meen dat er onder andere bij de missie 'Photo Opportunity' een 'Trip skip' zat. Hiermee kan je met een druk op de knop naar het volgende deel van de missie, zodat je het stronteind niet hoeft te rijden. Als je deze niet hebt zit er denk ik niet anders op dan gewoon te rijden. Het is een tijd rijden inderdaad, maar je bent er zeker wel in 2 á 3 minuten. Anders kan je hem nog iemand anders laten doen. Skippen en cheaten vind ik beide nep. Maar is de helipad (bij het politieburo in SF) uit Toreno's Last Flight, is daar wel een heli al te vinden? Reageren
Preddy Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Skippen en cheaten vind ik beide nep. Maar is de helipad (bij het politieburo in SF) uit Toreno's Last Flight, is daar wel een heli al te vinden? Ten tijde van die missie niet, als ik Wikigta moet geloven is die helikopter er pas te vinden na het doen van de Flying School, en aangezien die nog niet open is wanneer je Photo Opportunity doet, zal het er wel niet spawnen. Reageren
Koen729 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Shit... Bedankt voor de hulp iedereen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Ja dit kan wél, je kan de Maverick op het vliegveld van San Fierro gebruiken. Ga naar het vliegveld en loop tegen één van de rode bordjes (allebei kan ook) op het hek van de toegangspoort, dan schuift het hek open en kan je zo naar de helikopter lopen/rijden. succes Koen729 Bewerkt: 10 februari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Je kan het met cheats doen PS2 versie: Spawn Hunter Circle, X, L1, Circle, Circle, L1, Circle, R1, R2, L2, L1, L1 PC Hunter OHDUDE Xbox Spawn Hunter B, A, Left Trigger, B, B, Left Trigger, B, Right Trigger, Black, White, Left Trigger, Left Trigger dit is het snelste manier om een Hunter te spawnen Maar wat nu als Koen niet wil cheaten? Ik meen dat er onder andere bij de missie 'Photo Opportunity' een 'Trip skip' zat. Hiermee kan je met een druk op de knop naar het volgende deel van de missie, zodat je het stronteind niet hoeft te rijden. Als je deze niet hebt zit er denk ik niet anders op dan gewoon te rijden. Het is een tijd rijden inderdaad, maar je bent er zeker wel in 2 á 3 minuten. Anders kan je hem nog iemand anders laten doen. Die Trip Skip kreeg ik altijd alleen met de SpaceEinstein AllInOne mod, anders nooit. Wat je kan proberen is voor je garage te gaan staan en dan een Politie heli of San News heli neer te knallen, en dan proberen je garage in te duwen, dan is ie weer hersteld en kan je ermee uit de garage vliegen. Een andere optie is even naar het vliegveld te rijden met een auto, hem tegen het hek aanrijden, erop stappen, en over het hek heen klimmen, op het SF vliegveld staat namelijk een Maverick en diverse vliegtuigen. Reageren
Koen729 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Hij is al gedaan hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.