Jump to content

The Godfather

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had een auto die van de corleone alleen groen en stop voor zo'n vrachtwagen waar die gangs in zitten dus ik stop voor hem wil uitstappen (en die enne die je bent dan) stapt uit en hij mmakt in de lucht de deur dicht omdat die vrachtwagen hem heeft megenomen. En als je het spel hebt uitgespeelt dan rijden die weg.

Geplaatst:

Misschien dat het aan mijn intellect ligt, maar ik snap echt niet wat je nu wilt zeggen. :puh:

Kan je misschien iets duidelijker uitleggen wat je precies bedoeld met dit topic, het is namelijk niet nodig om voor elke gebeurtenis in een spel een apart topic aan te maken. Op die manier krijg je duizenden topics over één spel, dat is zoals je zelf wel begrijpt slecht voor de overzichterlijkheid. Als het iets heel speciaals is wil ik het topic wel open laten, maar als het een gewone botsing is dan zie ik geen reden om er een speciaal topic aan te besteden.. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dit is zo een *** spel xD

>>> Door Jowx: Iets meer inhoud in je post is niet verboden, die begint op spam te lijken. ;) <<<

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp vertel je dit:

Je wilt met de corleone's een truck van de andere gang veroveren.Maar je slaat de deur van je auto dicht in de lucht(?).Dus moet die truck verdergereden hebben.

Inderdaad er zijn geen andere gangs meer als je de game hebt uitgespeeld.Dus daar zat een gewone burger in die panikeerde en keihard wegreed...

IB

Geplaatst:

Ik snap nog steeds niet wat er zo speciaal was aan het hele gebeuren, aangezien uitleg van de topic starter waarschijnlijk ook niet gegeven wordt lijkt het me het beste om er een slot op te hangen om verdere onnodige reacties/bumps uit te sluiten. Mocht iemand alsnog uit kunnen leggen (de topic starter bijvoorbeeld) wat er zo speciaal aan is, stuur me dan een PB om het topic weer te openen.

[Locked]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...