Jump to content

Gangwars erg moeilijk?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een hele nieuwe Tactiek voor gangwars:

Start een Gangwar, zoals altijd.

Ga naar een van je huizen, die je nog niet gekocht hebt.

Koop dat huis, en dan is die ''Hood'' van jou.

Het is echt heel handig!

Greets,

Pemp :cya:

P.s.: Als hier al een topic over is of het is al bekent, sluit gerust maar.

Geplaatst:
Ik heb een hele nieuwe Tactiek voor gangwars:

Start een Gangwar, zoals altijd.

Ga naar een van je huizen, die je nog niet gekocht hebt.

Koop dat huis, en dan is die ''Hood'' van jou.

Het is echt heel handig!

Greets,

P.s.: Als hier al een topic over is of het is al bekent, sluit gerust maar.

Het enigge probleem is dat als je uit de hood gaat de gangwar over is, en als er geen savehouse in de buurt is (wat je nog niet hebt) heb je dus een probleem...

Geplaatst:
Het enigge probleem is dat als je uit de hood gaat de gangwar over is, en als er geen savehouse in de buurt is (wat je nog niet hebt) heb je dus een probleem...

Moet je snel zijn :D want ze zeggen dat niet meteen. Als je pas 20 seconden uit de ''Ganwararea'' bent dan staat er onder ''Get back in the warzone!'' En ook dan heb je tijd om terug te rennen/rijden.

Greets,

Geplaatst:

Moet je snel zijn :D want ze zeggen dat niet meteen. Als je pas 20 seconden uit de ''Ganwararea'' bent dan staat er onder ''Get back in the warzone!'' En ook dan heb je tijd om terug te rennen/rijden.

Greets,

ja maar ik heb alle savehouses in los santos al dus ik kan zoiezo niet... (koop altijd gelijk alle savehouses)

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is wel leuk, maar helaas zijn er meer dan 50 gebieden en er zijn maar zes savehuizen in Los Santos die je kan kopen en je hebt minimaal $120.000 nodig voor het savehuis in Mulholland, daarnaast geraak je daar niet zo makkelijk in 20 seconde.

Ik heb wel een tip / truc voor als een gebied van jou wordt aangevallen

Stap in een taxi of een ander voertuig waarmee je een voertuig- / submissie kan doen, start die submissie en het gebied wordt niet meer aangevallen en blijft van jou.

Edit: Dit gebeurd ook als je het spel bewaart terwijl je wordt aangevallen.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Dit is wel leuk, maar helaas zijn er meer dan 50 gebieden en er zijn maar zes savehuizen in Los Santos die je kan kopen en je hebt minimaal $120.000 nodig voor het savehuis in Mulholland, daarnaast geraak je daar niet zo makkelijk in 20 seconde.

Stap in een taxi of een ander voertuig waarmee je een voertuig- / submissie kan doen, start die submissie en het gebied wordt niet meer aangevallen en blijft van jou.

Dat is zéér handig, ga ik meteen eens proberen _O_

Geplaatst:

gaat het egt zo handig??

je moet dus gewoon een gangwar beginnen en dan die missie van taxi ofzow beginnen??

wel handig

Geplaatst: (bewerkt)

gaat het egt zo handig??

je moet dus gewoon een gangwar beginnen en dan die missie van taxi ofzow beginnen??

wel handig

Nee, als je wordt aangevallen dan kan je een zijmissie starten. En dan blijft het gebied van jou.

Bewerkt: door MASTERMIND
Geplaatst:
Nee, als je wordt aangevallen dan kan je een zijmissie starten. En dan blijft het gebied van jou.

oow jammer :-( maar dit is ook handig

Geplaatst:

De beste manier voor gangwars is met de Minigun, ze komen allemaal in rijen op je af dus je kan ze neermaaien lang voordat ze dichtbij genoeg zijn om op jou te kunnen schieten.

Ook de Gang auto's kan je dan al vanaf de verte kapotschieten.

Deze manier is wel handig, maar veel geld voor nodig, meestal lange afstanden rijden, en er zijn niet zoveel huizen te koop. Als je dit doet, doe het dan met de Jetpack, en start een gangwar terwijl je de Jetpack nog aan hebt. Dan ben je het snelst bij het huis.

Geplaatst:

ook goeie manier is

begin gang war

ga naar laag huisje klim er op

en dan op wat hoger huisje

kan je van boven af alles en iedereen af knalle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...