Bv202 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Deze missie wil me maar niet lukken - Ik vlieg altijd bij het terugkomen door Area 69 - Ik bots altijd wel en dan wordt dat vliegtuig onstuurbaar - Ik geraak niet goed geland Heeft iemand misschien een plan met de route hoe je moet vliegen? Op wikigta staat dat je over het water moet vliegen...maar over water krijg je die "over de radar"-onzin veel sneller en moet je veel lager vliegen en soms land ik zelfs in het water... Reageren
Preddy Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Ik heb eerst even een kaartje gemaakt met een route die voor mij altijd heeft gewerkt. Kaartje via Wikigta Je maakt hier optimaal gebruik van het water. Dit is aan te raden omdat het oppervlak egaal is en er dus niet ineens een boom voor je neus staat die nog niet geladen was. Lastige delen van deze route is het begin, je moet redelijk laag tussen een kloof door vliegen (bij dat dorpje met die tipi's), en bij Angel Pine moet je even een route tussen de bomen door zien. Verder is het denk ik de beste route. Maak gebruik van het feit dat je een bepaalde tijd boven de radar mag vliegen zonder dat dat problemen oplevert. Ga bij moeilijke stukken gewoon wat hoger vliegen maar zorg dat je op tijd weer onder de radar zit zodat de balk weer leegloopt. Boven water moet je goed je hoogte in de gaten houden, maak daarvoor gebruik van de hoogtemeter linksonderin het scherm. Je kan beter wat te dicht bij de 'radargrens' vliegen dan te laag bij het water, want in de zee storten is meteen mission failed, terwijl je nog kan compenseren wanneer je over de 'radargrens' vliegt. Wanneer je je vliegtuig niet goed kan landen, dan adviseer ik je om de missie Land Plane van de Flying School nog een paar keer te oefenen. Hopelijk heb je er wat aan, veel succes in ieder geval Bewerkt: 9 februari 2007 door Preddy Reageren
-eend- Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Je moet als je over land/ water heel laag gaan vliegen.. Dan krijg je het probleem dat je te hoog vliegt niet, maar als je dan weer omhoog gaat om over een berg te gaan, moet weer lager gaan. - als je gaat landen, zie je de landingsbaan op je radar met drie bolltejes. Ga daar recht voor vliegen dan als je t vliegveld ziet, doe je wielen uit ( 2 ) en als je dan vlak bij ben, neem gas terug en land. Bewerkt: 9 februari 2007 door caviaIIIII Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 ik vlieg de hele missie boven de zee, dus na het opstijgen naar het noorden, en dan om het noordwest punt heen.. >>> Door Dutchy3010: Deze manier werd al 2x genoemd, zelfs met plaatje... Beetje nutteloze post, nietwaar? <<< Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb eerst even een kaartje gemaakt met een route die voor mij altijd heeft gewerkt. Kaartje via Wikigta Je maakt hier optimaal gebruik van het water. Dit is aan te raden omdat het oppervlak egaal is en er dus niet ineens een boom voor je neus staat die nog niet geladen was. Lastige delen van deze route is het begin, je moet redelijk laag tussen een kloof door vliegen (bij dat dorpje met die tipi's), en bij Angel Pine moet je even een route tussen de bomen door zien. Verder is het denk ik de beste route. Maak gebruik van het feit dat je een bepaalde tijd boven de radar mag vliegen zonder dat dat problemen oplevert. Ga bij moeilijke stukken gewoon wat hoger vliegen maar zorg dat je op tijd weer onder de radar zit zodat de balk weer leegloopt. Boven water moet je goed je hoogte in de gaten houden, maak daarvoor gebruik van de hoogtemeter linksonderin het scherm. Je kan beter wat te dicht bij de 'radargrens' vliegen dan te laag bij het water, want in de zee storten is meteen mission failed, terwijl je nog kan compenseren wanneer je over de 'radargrens' vliegt. Wanneer je je vliegtuig niet goed kan landen, dan adviseer ik je om de missie Land Plane van de Flying School nog een paar keer te oefenen. Hopelijk heb je er wat aan, veel succes in ieder geval Het is nog beter denk ik om helemaal over het water te vliegen, dus nadat je opgestegen bent meteen naar het water vliegen en dan evenwijdig aan het land vliegen en af en toe kijken waar je bent. Pas wel op bij het strand dat je niet voorbij Angel Pine vliegt, dat zou zonde zijn van de tijd. Voor deze manier heb je genoeg tijd, ik heb deze missie ook alleen gehaald met deze manier. Nog een tip: Vlieg heel laag over het water maar orienteer je op de schaduw zodat je niet per ongeluk in het water terechtkomt, dit is namelijk erg vervelend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.