Jump to content

[Rel|Final] Sentinel XS voor San Andreas.

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze mod brengt de Sentinel XS uit Grand Theft Auto Vice City naar San Andreas. Ik heb de originele Sentinel zo aangepast zodat hij op de Sentinel XS lijkt, en dus San Andreas style is. Ik heb gewacht om deze te releasen, todat ik wist hoe ik de San Andreas Reflectie moet maken. Deze weet ik ondertussen, dus release ik hem.

Screenshots:

gallery54jz4.jpg

gallery55oy8.jpg

--------------------------------------------------------

Download:

--------------------------------------------------------

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

:klap:

Het wachten is het waar geweest. Hij ziet er goed uit, de originele textures heb je goed opnieuw erop gezet, het chroom ziet er tiptop uit (alhoewel het een tikje minder blauw had gemogen ;)), maar de reflectie is een tikje te duidelijk te zien. Misschien de alpha íetsepietsie aanpassen, dan is'ie perfect. Ik vind het ook een klein beetje jammer dat je het chroom niet ook op de velgen had gezet, dan was hij compleet geweest. Heb je ook het interieur gedaan?

8/10

KUTGW, PWC, Grtz Puma.

Geplaatst:

ik heb er wel een kleine opmerkingetje:

die bodykit (in midden) jij ziet er geen onderkant, alleen de zij, is het niet zo raar om naar te staren?

Geplaatst:

@SWYV: Het was origineel al zo. Ik heb hem aleen maar een beetje breder gemaakt. En ik wou hem zo goed mogelijk in GTA laten passen.

@Puma: Die chroom is een standaart Sa Andreas Chroom. Ik heb de waarde aleen wat omhoog gezet zodat je hem beter ziet..

Als alles meezit worden vandaag nog de Blista en de Blista XT gereleased, Ik wacht nog op de toevoeging van Joriz aan de GTAGames Download Database.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...