Proximitus Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Ik heb hier thuis zo'n strategy guide boek liggen en daar staat een lijstje in met dingen die je bij de mod garages op je auto kan zetten. Maar er staat bij dat je bij de blade en de Savanna double en twin seats kan installeren, maar bij mij gaat dat niet.. Het boek is voor de Ps en ik heb hem op de PC, moet niet zoveel uitmaken.. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) ik heb SA op de ps2, maar ik kan bij de Savanna en de Blade ook geen seats neerzetten. ik mod mijn auto heel vaak (keb zo'n 5 lowriders ) dus al die bestonden zou ik dat weten. verwar je het trouwens niet met uitlaten? Bewerkt: 9 februari 2007 door blokcement Reageren
Proximitus Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Nee, Het staat onder "Other" samen met de Front en Rear bullbars Twin Seats van $940 to $990* en Double Seats van $780 tot $1000* wat die sterretjes betekenen weet ik ook niet, daar word niks van uitgelegd.. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 2 mogelijkheden: Of het zat er wel in, maar is eruit gehaald Of de Strategy Guide klopt niet In ieder geval kan het momenteel niet... Reageren
Proximitus Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik denk dat ze het er dan uit hebben gehaald. Net als dat je bij de Tornado, als side skirts Wings erop kan zetten. Er staat dat dat ook kan, maar ik heb het nog steeds niet gezien.. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Er staan in die strategy guide nog meer fouten wat wagens betreft, zo noemen ze de Tornado regelmatig Oceanic (Dat was de naam van die wagen in GTA Vice City). Het zou voortaan fijn zijn als wanneer ze zo'n strategy guide uitbrengen, deze eerst checken op fouten of veranderingen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 De Oceanic is ook een voertuig in San Andreas hoor, maar hij kan alleen niet gemod worden in Loco Low Co.. De Oceanic uit San Andreas is ongeveer dezelfde als de Oceanic in Vice City. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ja, dat bedoelde ik ook niet. In die strategy guide hebben ze het in het gedeelte van de Loco Low Co. over de Oceanic, terwijl je die daar niet kunt tunen. Dat ze die fout gemaakt hebben, komt waarschijnlijk omdat deze 2 wagens best veel op elkaar lijken. Reageren
Sseb Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 ik heb SA op PC en PS2 maar op beide staat nergens Other! dus het zal wel een fout zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.