heuvel Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Hoe neem je een hoertje mee in je auto? Op ps2 Ben ik gek? :blink: Reageren
gta sa the best Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 een hoer neem je mee door op pijltje naar rechts te druken. Reageren
813ikkie Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 effe langs de roze buurt rijde aha nee geintje hoor als juh naast ze gaat staan dan zeggen ze vanzelf hey sweety wanna have a good time en dan druk je op de linker of het rechter pijltje weet het niet zeker en dan stappen ze in en dan moet je naar een rustig plekje rijden Reageren
heuvel Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Oke bedankt! Ja ik heb geen handleiding namelijk, ik heb het spel gekregen van mijn oom uit Groningen. Origineel dus!! Maarja ik ga ook niet ff op en neer naar Groningen. Jammer want ik zou het boekje wel is in willen zien. Reageren
88steven88 Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 nou d'r staat geen ene fuck in dat boekje alleen maar informatie over die radio stations en de controls voor wat lopen is en schieten Reageren
baszz Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Zorg dat je met de broadway auto pimpmissies doet. na 10 missies ben je opperpimp en gaan ze jou betalen Reageren
victor88 Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 dat is een goede tip dat wist ik niet Reageren
baszz Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 dat is een goede tip dat wist ik niet nog n tip: ga na elke " pimp" een pay n spray in. Je auto gaat vrij snel naar de klote Reageren
MrSelected Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 dat is een goede tip dat wist ik niet nog n tip: ga na elke " pimp" een pay n spray in. Je auto gaat vrij snel naar de klote 5 missies gedaan -> auto geen enkel krasje / :rolleyes: Reageren
Pablo Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 ik heb alle missie's in de verhaal lijn uitgespeeld , ben dus nog niet echt aan viligante missies toegekomen maar... moet je die missies achterelkaar doen om een beloning te krijgen of kan je ook eerst een paar doen en dan later weer andere?? bijv er zijn acht missies : je doet eerst 1 tm 4 dan even wat anders en daarna 5 tm 8 Reageren
BrokenTable Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 Ambulance, Polite, Brandweer en pimps zijn achter elkaar. Taxi, Trucking kun je verder gaan wanneer je wilt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.