Jump to content

Gevechts Helikopter

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb het spel al uitgespeeld maar nu wil ik graag weten waar dat ene appache helikopter ergens ligt of kan je die niet meer pakken?

Groetjes

Geplaatst:

Dit is de Hunter, een groene helikopter met bommenwerpers en een machine geweer aan boord. Deze kun je diverse malen in het spel krijgen. Je kunt hem krijgen in de missie: 'Over the Top', waar je hem steelt van de de legerbasis: 'Fort Baxter'. Ook in de missie: 'Last Stand', kun je hem meenemen, maar om het beter aan te pakken is het volgende. Speel het spel uit en haal hem op een bepaalde locatie, want hij spawnt namelijk als je het spel uitgespeeld hebt en dan bedoel ik uiteraard het verhaal. Ik heb ook ooit eens een kaart gemaakt en die post ik er nu nog maar een keer bij, omdat je dan precies kunt weten waar hij te vinden is. Je kunt hem overgens vinden op Escobar International Airport. :)

post-5021-1171045819.png

Geplaatst: (bewerkt)

Hierzo kun je die vinden, op het terein van het vliegveld. Voor al je GTA-kennis kijk op WikiGTA :bier:

Als je in die Hunter stapt start de zijmissie "Skywolf".

Summerbase= te snel :)

Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...