Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: Signature

Stijl: Naar eigen inzicht.

Grootte: Wat het best past bij de afbeelding, maar niet te klein. Binnen de forummaten natuurlijk.

Afbeelding: klik

Tekst: Preddy moet er in ieder geval in staan, als 'beste lid 2006' ergens niet al te groot verwerkt kan worden zou ik dat ook graag terugzien.

Rand: 1px, kleur naar eigen inzicht

Kleuren: Als wat forumkleuren in verwerkt kan worden zou mooi zijn, liefst niet te donker (wit is in principe wel ok)

Render (optioneel):

Extra (optioneel):

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:
Ik kijk wel ff..

Je zit niet in het Graphics Team, dus helaas kun je deze aanvraag niet behandelen.

• 2 weken later...
Met toestemming van Slimm na topic ondertitel verandering:

-Bump-

Ik wil het best wel even proberen, maar wat bedoel je met "wit is inprincipe wel oke"? Ik snap de zin wel, alleen niet hoe jij de kleur wit in je signature voor je ziet.

Edit:

Hopelijk komt dit in de buurt?

preddybestlid2006tk7.png

[IMG=http://img120.imageshack.us/img120/4594/preddybestlid2006tk7.png]

Bewerkt: door .Levi.

Met toestemming van Slimm na topic ondertitel verandering:

-Bump-

Ik wil het best wel even proberen, maar wat bedoel je met "wit is inprincipe wel oke"? Ik snap de zin wel, alleen niet hoe jij de kleur wit in je signature voor je ziet.

Sorry ik had de post niet gezien, maar de uitkomst ziet er prachtig uit. Hoe ik wit in m'n sig wilde was eigenlijk bedoelt als een kleur voor eventuele effecten of wat men ook eraan ging veranderen, zolang het maar niet te donker werd. Ik weet ook niet wat ik er precies moet invullen maar dat doet er ook niet meer toe, ik kan weer een hele tijd vooruit. Dankje voor deze prachtige creatie _O_

>>> Door .Levi.: Oke, gelukkig!<<<

Bewerkt: door .Levi.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...