qbdown Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Kan iemand de driving school verder voor mij afmaken en Overal goud voor mij behalen? Dankjewel: Missie: Driving School Cheaten: Nee Versie: 1.0 Overig: Plaatje graag als hij uit gespeeld is.. Bedankt, Robbin237
-eend- Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) doe ik Ik maak screen van elke die goud is: Cone Coil spin and go P.I.T maneuver - goud geen screen. Alley Oop The ''90'' Wheelie weave Rijschool gehaald: City Slicking Burn & Lap mag iemand anders doen, daar ben ik altijd slecht in geweest.. 36.356 sec.. Savegame in de bijlagen. Okay cool!Vet bedankt man...! Ik zal even op de Burn & Lap w8en tot iemand anders die gedaan heeft (Btw, ik ben daar ook slecht in hoor ) Matthijs doet m Bewerkt: 9 februari 2007 door caviaIIIII
qbdown Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Okay cool! Vet bedankt man...! Ik zal even op de Burn & Lap w8en tot iemand anders die gedaan heeft (Btw, ik ben daar ook slecht in hoor ) Bewerkt: 9 februari 2007 door Robbin237
-eend- Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Daarvoor verwijs ik je naar deze pagina.
-Matthijs- Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Burn & Lap - Goud - Mission Passed! Beloning: Driving Skill + De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 9 februari 2007 door -Matthijs-
Recommended Posts