DenkaanHenk Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Hey mensen ik kan Photo Opportunity , Driving School , En Air Raid niet halen. Ik speel het op de Xbox en op de pc. Deze Savegame is op de Xbox dus ik kan me Savegame niet posten. Ik zal uitleggen wat ik heb geprobeerd en heb gedaan. Ik heb al op WikiGTA gekeken maar met die info heb ik het al geprobeerd maar is het niet gelukt. Photo Opportunity Ik heb deze missie tot 3 keer toe gedaan en alle 3 de keren is het mislukt. Ik kom geen eens bij de bestemming aan auto's knallen me van de weg af ik val van de heuvels af terwijl ik gewoon wel rustig rijd. Kan iemand een kaartje ervan geven met de makkelijkste route ? Driving School Ik kan het onderdeel Burn and Lap maar niet halen. Ik rem goed in de bochten maar ik knal telkens tegen de pionnen op. Air Raid Op de pc haal ik deze makkelijk. Maar op de Xbox is tie echt moeilijk. Op het begin lukt het wel. Maar na een tijdje komen er een heleboel tegelijk en raakt het strookje binnen no time vol. En is de missie mislukt. Wie kan me helpen met deze missies ? Edit Hey goeie tips allemaal ! Ik rem altijd met de Right Trigger. Maar hoe moet je anders remmen ? En ik dee het nooit in volgerde das ook een goede tip en ik deed het nooit op een bepaalde tijd. Ik deed het ook s'avonds en s'nachts. Bewerkt: 9 februari 2007 door DenkaanHenk Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Voor Photo Opportunity kan je het beste op de grote, brede wegen rijden. Doe deze missie ook niet 's nachts omdat je dan nog sneller van de weg raakt. Welke rem gebruik je? Handrem of normale rem? Handrem moet je niet te veel gebruiken, hierdoor slip je heel snel. Voetrem die is, vind ik, veel krachtiger maar wel anders. Je stopt wel snel, maar slipt niet. Schiet gewoon door, je hebt toch geen limiet. Laat je ook niet verwarren door Zero, hij kijkt alleen naar de verte . Gewoon naar je radar kijken en doorschieten. Bewerkt: 9 februari 2007 door VWO-er Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Om op sommige punten net even iets uitgebreider te zijn. Voor de missie Photo Opportunity maak ik een kaartje voor je. Hier een kaartje voor de heenreis naar Cesar: De rode route raad ik je aan, je kan eventueel ook de blauwe nemen. Dan de missie Air Raid. Hiervoor zijn wel wat tips, je moet bijvoorbeeld de missie altijd overdag spelen. Zo zie je namelijk de vliegtuigen aankomen. Schiet daarnaast altijd de vliegtuig neer die als eerst komen, meestal komen ze i neen volgorde, en als je die volgorde door hebt kun je ook op volgorde schieten. Kom je er echt niet uit dan kan je de cheat gebruiken om alle dichtstbijzijnde voertuigen op te blazen. De cheat hier voor is: Black, White, Right Trigger, Left Trigger, White, Black, X, Y, B, Y, White, Left Trigger. De Driving School heeft verscheidene onderdelen waarin je steeds op een bepaalde manier je rem moet gebruiken. Meestal heb je voor een graden draai de handrem nodig. Bij de onderdelen The 180 en Burn and Lap bijvoorbeeld. De normale rem is wat 'stugger', je moet meestal voor je zelf uitzoeken wat het beste wil. Bewerkt: 9 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Bedankt voor het kaartje. Maar ik bedoelde eigelijk dit. Ik kan wel bij Cesar komen dan ga ik gewoon met de hunter. Maar met zijn auto naar Angel Pine lukt me maar niet. Zo'n Low Rider heeft echt weinig grip in de Badlands. Auto's botsen telkens tegen me op en ik tegen die auto's en ik val telkens van de heuvels af en ik ga om de kop. Tot 3 keer toe daar word ik gewoon stapel gek van. bedoelde heeft iemand een kaartje van de makkelijkste route van Cesar naar de Meeting in Angel Pine ? Bewerkt: 9 februari 2007 door DenkaanHenk Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Bedankt voor het kaartje. Maar ik bedoelde eigelijk dit. Ik kan wel bij Cesar komen dan ga ik gewoon met de hunter. Maar met zijn auto naar Angel Pine lukt me maar niet. Zo'n Low Rider heeft echt weinig grip in de Badlands. Auto's botsen telkens tegen me op en ik tegen die auto's en ik val telkens van de heuvels af en ik ga om de kop. Tot 3 keer toe daar word ik gewoon stapel gek van. bedoelde heeft iemand een kaartje van de makkelijkste route van Cesar naar de Meeting in Angel Pine ? Dan wil ik daarvoor wel een kaartje maken, geen probleem. Edit: hier is het kaartje. Dit is de route die ik zelf altijd neem, deze gaat over gewone wegen en moet dus gewoon te doen zijn. Rijdt rustig en kalm, en neem vooral geen risico's! Bewerkt: 9 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
ALBO123456789 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Hallo allemaal, ik heb een vraag. Ik ben nu in las venturas en iets van 70% al uitgespeeld. Nu heb ik de missie : breaking the bank at caliqula's ofzoets nog niet gehad terwijl ik de missie a home in the hills ( wat hoort bij return to los santos hoort wel) klopt dat want dan ben ik trug in los santos terwijl ik las venturas nog niet helemaal af heb .. kan iemand me helpe ik snap het niet. en ik weet niet zeker maar ik heb een vriendin die me een pas moet geven bij 35% (de verkering) ofzo is dat nodig voor die laatste missie van las venturas..??? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Hallo allemaal, ik heb een vraag. Ik ben nu in las venturas en iets van 70% al uitgespeeld. Nu heb ik de missie : breaking the bank at caliqula's ofzoets nog niet gehad terwijl ik de missie a home in the hills ( wat hoort bij return to los santos hoort wel) klopt dat want dan ben ik trug in los santos terwijl ik las venturas nog niet helemaal af heb .. kan iemand me helpe ik snap het niet. en ik weet niet zeker maar ik heb een vriendin die me een pas moet geven bij 35% (de verkering) ofzo is dat nodig voor die laatste missie van las venturas..??? De missie 'Breaking the Bank at Caligula's' is volgens mij niet eens nodig voor de missie in Los Santos. Je kan als je wil nu gewoon de rest van de missies doen, maar ik raad je aan eerst alles netjes aan te maken zodat je alles hebt gehad. Je hebt dus een key-card nodig, deze kan je krijgen bij je vriendin Millie. Het beste is om een 'gimp suit' aan te trekken en naar haar toe te gaan, doe dit een paar keer en ze zal je bellen. Je kan dan de key-card ophalen, en de missie doen. Doe dit dus eerst voordat je begint aan de rest van de missies, zo volg je het verhaal ook nog een beetje. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Oke bedankt voor het kaartje -Matthijs- Ik nam altijd een andere route die nooit lukt. Deze gaat denk wel lukken. Ik weet totaal de weg niet in Flint County en Whetstone en Red County maar nu moet het wel lukken. Bewerkt: 9 februari 2007 door DenkaanHenk Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Ik snap niet wat je zo moeilijk vind aan dat rijden, stap gewoon in Cesar's auto en doe wat hij zegt; volg de weg, dan kom je vanzelf bij je bestemming. Je rijd met een Savanna en die slippen nog al snel, dus neem je bochten niet te ruim. Reageren
Koen729 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) WikiGTA is uw vriend In de cutscene belt Cesar je en zegt dat een auto met Ballas erin op weg is naar San Fierro om drugs te halen. Pak een auto en rijd naar Blueberry, vlakbij het bord staat Cesar's auto. Nu moet je naar Angel Pine rijden, doe het rustig, want als je Cesar's auto te veel beschadigt verlies je de missie. Eenmaal aangekomen in Angel Pine krijg je een fotocamera en moet je op het dak van een huis gaan staan. Nu komen er vier personen. Eerst komt Ryder met een Ballas gang member, fotografeer het hoofd van Ryder. Niet lang daarna komt T-Bone Mendez langs, fotografeer ook zijn hoofd. Ga nu snel naar rechts met je fotocamera om Toreno te fotograferen. Als laatste komt Jizzy even langs en ook weer moet je zijn hoofd fotograferen. Nu zie je nog een cutscene met enige uitleg over Photo Ops en daarna heb je de missie gehaald. In de cutscene krijg je te horen dat Zero de eerste prijs heeft gewonnen in een wedstrijd voor wetenschappen en dat de tweede in die wedstrijd, genaamd Berkley, terug is gekomen om wraak te nemen op Zero. Hij is van plan de antennes op het dak van Zero's Shop te vernietigen. Samen met Zero ga je dan naar het dak, waar je gebruik kunt maken van een minigun. Zero staat klaar met een brandblusser om het vuur te doven, voor het geval dat de antennes vlam vatten. Van alle kanten zullen er RC Barons komen met bommen die je uit de lucht moet schieten. Deze missie kan best lastig zijn, maar is toch wel te doen. Het is een kwestie van goed mikken en de vliegtuigjes zo vlug mogelijk uit de lucht halen. Hou dit 3 minuten en 18 seconden vol en je hebt de missie gehaald! Dit is een redelijk lastige challenge. Het is een kleine versie van een ovaalrace binnen pionnen. Je hebt de keuze om rondjes te rijden met de klok mee of tegen de klok in. Je hoeft maar één richting te voltooien. Je rijdt in een Banshee en dat is een prettige auto om mee te rijden. Je moet minstens onder de 40 seconden zitten, wil je brons halen. Hoe haal ik het snelst goud Als je start moet je een beetje de techniek van de Banshee kennen. Slipt erg (tenzij je Driving Skill al heel hoog is) en rijdt hard. Je moet de handrem gebruiken en snel draaien. Voor de bochten moet je een buitenbocht nemen, zodat je je snelheid kan behouden. Ga niet té snel, want dan kan je buiten de baan raken. Probeer geen enkel pion te raken. Focus je op het rondjes rijden en niet op de klok. Wat zijn de eisen voor goud Geen pionnetjes omver rijden. Je algemene score moet 100% zijn. Je moet onder de 36 seconden rijden. WikiGTA Toevoeging voor Photo Opportunity: Rij rustig. Toevoeging bij Air Raid: Als je codes gebruikt kan je de code 'Blaas alle autos op' gebruiken, ik heb hem even voor de Xbox opgezocht Black, White, Right Trigger, Left Trigger, White, Black, X, Y, B, Y, White, Left Trigger Bewerkt: 10 februari 2007 door Koen729 Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb al op WikiGTA gekeken maar met die info heb ik het al geprobeerd maar is het niet gelukt. Zeg genoeg neem ik aan? >>> Door Dutchy3010: Deze post is minstens zo erg, ja zelfs erger, als de post hierboven. Stop met die commentaren, svp.<<< Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Jongens toch waarom al die reacties daar vroeg ik toch niet om. De reacties van VWO-er en -Matthijs- had ik al genoeg aan. Trouwens nog een keer bedankt. Photo Opportunity is gelukt. Die andere 2 nog niet maar dat komt nog wel die hoefen niet voor de Story Line. >>> Door Dutchy3010: En wij vroegen niet om deze post . Het is namelijk niet nodig om zoiets te posten, en graag in het vervolg voor je houden .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.