koentje koene Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Bij walktrought staat dat je in het ondergrondse gedeelte van area 69 kan komen. Maar ik heb een vraag kan je daar ook komen bij de ps2 zo ja hoe kan je daar dan in ?? alvast bedankt.
kristof01 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Deze is te bereiken via The Blue Hell. De blue hell van GTA San Andreas is waarschijnlijk de meest interessante van allemaal. In deze blue hell vind je namelijk een aantal interessante interieurs uit missies, zoals het ondergrondse gedeelte van Area 69, zodat je deze nog eens op je gemak kunt verkennen. Bovendien bevat het spel ook zonder een trainer een jetpack, wat het verkennen van de blue hell erg eenvoudig maakt. De Blue hell van GTA San Andreas wordt samen met de normale spelwereld ook wel 'Hemel K' genoemd. Via de Ganton Gym kun je Hemel A bereiken vanuit de normale spelwereld. Enkele delen van het plafond zijn unsolid, waardoor je het Hidden interiors universe inkunt door een jetpack te spawnen met een cheat. In de hoek boven de deur zit een eenvoudig te vinden stuk unsolid plafond. Bron: WikiGTA >>> Door Dutchy3010: In het vervolg even je bron vermelden, nu heb ik hem er even voor je bijgezet .<<< Ok, ik was wou hem net aan het editen Bewerkt: 9 februari 2007 door kristof01
ThunderDuck Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) je haalt de blue heel en het h.i. universe door elkaar. een van de manieren om in de blue hell te komen is door het raam van het savehuis van prickle pine te springen, al weet ik dat niet zeker. ik had het ergens gelezen maar dat is een tijdje geleden. Bewerkt: 9 februari 2007 door blokcement
Dx11 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Deze is te bereiken via The Blue Hell.De blue hell van GTA San Andreas is waarschijnlijk de meest interessante van allemaal. In deze blue hell vind je namelijk een aantal interessante interieurs uit missies, zoals het ondergrondse gedeelte van Area 69, zodat je deze nog eens op je gemak kunt verkennen. Bovendien bevat het spel ook zonder een trainer een jetpack, wat het verkennen van de blue hell erg eenvoudig maakt. De Blue hell van GTA San Andreas wordt samen met de normale spelwereld ook wel 'Hemel K' genoemd. Via de Ganton Gym kun je Hemel A bereiken vanuit de normale spelwereld. Enkele delen van het plafond zijn unsolid, waardoor je het Hidden interiors universe inkunt door een jetpack te spawnen met een cheat. In de hoek boven de deur zit een eenvoudig te vinden stuk unsolid plafond. Bron: WikiGTA >>> Door Dutchy3010: In het vervolg even je bron vermelden, nu heb ik hem er even voor je bijgezet .<<< Ok, ik was hem net aan het editen je verteld 2 aparte dingen, de blue hell en de hidden interior universe, zo heeft hij er natuurlijk weinig aan maar ik zou ook graag weten hoe je in de blue hell komt want ik wil precies hetzelfde, zie mijn topic hierover ook Bewerkt: 9 februari 2007 door DX11
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Om in de Blue Hell te komen moet je in principe 'door de grond zakken' waardoor je onder San Andreas komt. Dit kan alleen op plaatsen waar de ondergrond unsolid is. Één van die plaatsen is bij één van de muren van het savehouse Mulholland (dus vlakbij Madd Dogg's Mansion). Er zijn meerdere plaatsen waar dit kan. Als je area 69 wilt bezoeken zal je moeten vliegen in de Blue Hell, het makkelijkst gaat dit met een Jetpack. Voor area 69 wordt aangeraden om de cheat te gebruiken dat je wanted level hetzelfde blijft omdat je anders een wanted level van 5 sterren krijgt. Als je in de Blue Hell valt en te laag komt dan spawn je automatisch terug in San Andreas, vlakbij de plaats waar je in de Blue Hell viel. succes en veel plezier in area 69
koentje koene Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Hoe kom ik nou met de PS2 in area 69 in de ondergornd dat was mij vraag?
Dx11 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Om in de Blue Hell te komen moet je in principe 'door de grond zakken' waardoor je onder San Andreas komt. Dit kan alleen op plaatsen waar de ondergrond unsolid is. Één van die plaatsen is bij één van de muren van het savehouse Mulholland (dus vlakbij Madd Dogg's Mansion). Er zijn meerdere plaatsen waar dit kan. Als je area 69 wilt bezoeken zal je moeten vliegen in de Blue Hell, het makkelijkst gaat dit met een Jetpack. Voor area 69 wordt aangeraden om de cheat te gebruiken dat je wanted level hetzelfde blijft omdat je anders een wanted level van 5 sterren krijgt. Als je in de Blue Hell valt en te laag komt dan spawn je automatisch terug in San Andreas, vlakbij de plaats waar je in de Blue Hell viel. succes en veel plezier in area 69 alleen dat met dat savehouse, dat is toch pas aan het einde van het spel? (dat gat) Hoe kom ik nou met de PS2 in area 69 in de ondergornd dat was mij vraag? word hierboven uitgelegd, we kunnen allemaal ook niet gelijk alles weten, soms zal je even moeten wachten, ik heb mijn antwoord ook nog niet...
ThunderDuck Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Vlieg onder Area 69 met je jetpack en ga dan naar beneden.
koentje koene Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 OKe bedankt maar waar precies bij mul holland moet je dat doen egt precies op welke plek enzo. wie het zegt hartstikke bedankt.
Dx11 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Vlieg onder Area 69 met je jetpack en ga dan naar beneden. we zijn alleen allemaal nog benieuwd hoe we de blue hell in komen
ThunderDuck Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 je haalt de blue heel en het h.i. universe door elkaar.een van de manieren om in de blue hell te komen is door het raam van het savehuis van prickle pine te springen, al weet ik dat niet zeker. ik had het ergens gelezen maar dat is een tijdje geleden. een quote van mezelf
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Sorry ik zit nu in 2 topics over 1 onderwerp te antwoorden, misschien dat 1 van deze topics gesloten kan worden? In het topic van DX11 heb ik een kaart met een andere locatie voor de blue hell neergezet. Kijk dus even >hier<. >>> Door Dutchy3010: Goed idee! <<<
Recommended Posts