Jump to content

diving

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand mij uitleggen hoe te duiken. Ik duw op de LMB dan duik ik onder water maar ik geraak niet dieper noch verder al zwemmen onder water. Ik dacht toch dat dit ging. :puh:

Geplaatst:

Als je wilt duiken zal je eerst rusitg moeten zwemmen. Dan druk je op LMB. Nu gaat CJ onder water. Nu moet je Spatie + Arrow Keys (Pijltjes) gebruiken om dieper te raken...

>>> Door Dutchy3010: Discussies over inhalen voer je maar via PM!<<<

Geplaatst:
kan iemand mij uitleggen hoe te duiken. Ik duw op de LMB dan duik ik onder water maar ik geraak niet dieper noch verder al zwemmen onder water. Ik dacht toch dat dit ging. :puh:

Dit kan met dezelfde knop als waarmee je rent. Dus stel jezelf even de vraag af: ''Met welke knop kan ik rennen?'' Als je dat weet, kun je gaan duiken. :) Je klikt eerst op de linker muisknop, zoals je zelf al zei, en daarna houd je de knop waarmee je ook rent (bij mij is dat de SHIFT toets) ingedrukt. Verder kun je dan met de muis de richting waarin je zwemt veranderen, en met de knop waarmee je normaal gesproken vooruit loopt, vooruit zwemmen.

Succes. :)

>>> Door Dutchy3010: Discussies over inhalen voer je maar via PM!<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...