RedDragon1 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Hi fans van GTA! FF voorstelle... Ik ben RedDragon, nieuw forum lid sinds vandaag (9 januarie 2007). Ik heb GTA San Andreas versie 1.0 naar versie 1.01 gepatched. Nu wilde ik GTA SA Multiplayer gaan gamen maar deze verijst wederom versie 1.0... Ik kan de originele versie niet meer installeren omdat ik deze heb mogen lenen van een kennis. Nu wil ik dus heel graag weten of er de mogelijkheid bestaat om GTA: SA versie 1.01 weer trug te zetten op versie 1.0... Alvast bedankt en tot snel, RedDragon Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Hey welkom op het forum RedDragon1 Er is wel een patch waardoor je weer versie 1 van het spel krijgt, de patch kun je hier downloaden. Ik heb de patch zelf nog nooit gebruikt, maar hij moet goed werken! Succes en veel plezier hier op het forum en met GTA SA MP! Reageren
RedDragon1 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Hey welkom op het forum RedDragon1 Er is wel een patch waardoor je weer versie 1 van het spel krijgt, de patch kun je hier downloaden. Ik heb de patch zelf nog nooit gebruikt, maar hij moet goed werken! Succes en veel plezier hier op het forum en met GTA SA MP! Hey heel erg bedankt voor je begroeting en je snelle hulp!!! Dit noem ik dus echt een SUPER forum mense!!! Tot de volgende keer en als jullie wat wille wete of nodig hebbe, ik ben er! RedDragon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.