Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

aanschouw mijn eerste, echte, zelfgemaakte (wauw, dat zijn veel bijvoegelijke naamwoorden :puh: ) signature....tips zijn heel erg welkom!

zelfgemaaktesigcopyjg5.jpg

Geplaatst:

Laat mij dan ook je eerste 'rate-gever' zijn^^.

Het ziet er zeker niet slecht uit voor je eerste signature. Je hebt denk ik wat Grunge Back tutorials gevolgd?

Je gebrushde background ziet er goed uit. Die vind ik best knap gemaakt voor een beginner.

Je render is best wel saai opzich. Je kan misschien wat tutorials lezen over het inblenden van een render ofzo, met feather enzo. Levi had daar dacht ik een tutorial over.

Je hebt je render wel goed uitgeknipt, ik zie geen hoekjes zitten ofzo.

Je text... Je hebt opzich best leuk effect met Fill op 0% staan en dan een border. Maar misschien kan je het wat meer naar het midden en naar onder zetten, want nou is het heel leeg in het midden. Je kon misschien ook nog een effectje toevoegen. Je moet even bij het topic van Arjen kijken over alle tutorials of er ook eentje is met text.

Hopelijk had je wat aan deze rate... dan nu het cijfer^^:

70% - Omdat het je eerste signature is en ik de background heel mooi gebrushd vind ;) KUTGW

Geplaatst:
gearsofwar2ps9.gif

Ik vind dat je een zeer mooie GoW signature hebt gemaakt!

De render vind ik er wel netjes ingeblend alleen bevallen bij de blokjes en lijntjes aan de zijkanten niet..

Verder KUTGW!! :bier:

>>> Door RonaldVC: Het is eigenlijk de bedoeling dat je Pitbull's signature rate/beoordeeld, want hij heeft dit topic speciaal daarvoor aangemaakt. Dit is niet het "rate de signature boven je", wat je HIER kan vinden. Foutje, kan gebeuren.. ;) <<<

Geplaatst:

ondanks dat het je 1e sig is vind ik hem toch aardig gelukt.

maar de achtergrond is wel een beetje saai en je mannetje een beetje onduidelijk

probeer er wat meer kleur in te verwerken en ook in het midden en rechts dingen te maken

rate: 7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...