qbdown Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Missie: Jizzy Cheaten: Nee Versie: 1.0 Overig: Savanna in mijn garage A.U.B niet gebruiken. Comentaar: Heb zonet even een Body Armor gekocht en een SMG. De SMG Skill van mij is ongeveer 50%. Savanna S.V.P uit mijn garage niet gebruiken. Graag plaatje posten als hij klaar is. Bedankt, Robbin237 Bewerkt: 10 februari 2007 door Robbin237
NandroDavids Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Toen ik net in dit topic postte was het toch echt alleen de bedoeling dat ik de missie Jizzy zou halen, dus die heb ik ook gedaan. De overige dingen die je er later bij hebt gezet kan ik op het moment niet voor je doen, dus dat zal iemand anders moeten doen. Mission passed! >> Jizzy Beloning: $ 3.000,- en Respect+ Savegame: GTASAsf1.b Voor screenshots van de missie kun je terecht op WikiGTA: *KLIK*
EXIT Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) doe ik de andere wel EDIT: nu hoeven de andere missies niet meer? Bewerkt: 10 februari 2007 door EXIT
Recommended Posts