niely007 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 missie's alle verdant meadows missie's (reden: ik kan nie vliegen ) cheaten ja versie v2.00 overig post een screen als ze klaar zijn GTASAsf3.b
Typhoon Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Mission Passed: N.O.E. Beloning: $15000 Mission Passed: Stowaway Beloning: $20.000 Mission Passed: Black Project Beloning: Geen Mission Passed: Green Goo Beloning: $20.000 | De Jetpack spawnt aan het vliegveld in Verdant Meadows | Verdant Meadows wordt een asset waar je elke dag $10.000 kan gaan afhalen. Ik heb uiteraard geen cheats of mods gebruikt, ik raad je nog wel even aan om op deze pagina de missies te bekijken, daar staat gewoon wat informatie over deze leuke missies. Er gebeuren namelijk veel dingen in die missies. Ik heb niet voor elke missie een screen gemaakt, maar alleen van de Green Goo: Nog veel plezier en succes bij het spelen van GTA San Andreas! Bewerkt: 10 februari 2007 door Typhoon
Recommended Posts