bibaboeba Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 waar kan je rc dinge kope of krijge bijv. de RC tiger? >>> Door Dutchy3010: Topic afgesplitst .<<< Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Volgens mij moet je een Nieuw Topic maken d.m.v. deze knop: TurboJet ... En even over je vraag: Die kan je niet kopen. Je kan ze alleen in bepaalde missies krijgen... Bewerkt: 10 februari 2007 door VWO-er Reageren
Boris H. Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb ook een vraag over een RC-voertuig maar dat kan denk ik wel in dit topic, het is zonde voor een nieuw topic. In MTA heb je in sommige maps een RC-voertuig, de naam weet ik even niet meer maar dat is een rijdende bloempot! Ik heb nooit geweten dat er in GTA SA een RC - bloempot zat? Weet iemand hier meer over? gratz, Boris H. Reageren
GTAVC Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Ik ken wel dat vliegtuigje tankje helikoptertje en autotje maar een bloempot die heb ik nog niet gezien Maar je kan wel in die dingen rijden in MTA mischien door een mod ofzo Bewerkt: 10 februari 2007 door GTAVC Reageren
tiesto Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 je kan de red baron (1 van de rc voertuigen, het vliegtuig) krijgen als je in de winkel van zero, die je overigens zelf gekocht hebt naar achter loopt en dan bij de computer gaat staan het kan volgens mij pas als je alle missies in de zero reeks hebt gehaald en als je met de red baron vliegt krijg je een standaard missie, busjes neerschieten terwijl je konstand op je fuel metertje moet kijken het is niet voor de 100% maar wel leuk succes er mee Reageren
Silverbyte Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Wat jij zegt klopt niet helemaal, in Beefy Baron (Zo heet die minigame) zit géén fuel-metertje, zoals in Supply Lines. Het is inderdaad niet nodig voor de 100%, maar het is meer een test om je vliegvaardigheden te verbeteren. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Ik heb ook een vraag over een RC-voertuig maar dat kan denk ik wel in dit topic, het is zonde voor een nieuw topic.In MTA heb je in sommige maps een RC-voertuig, de naam weet ik even niet meer maar dat is een rijdende bloempot! Ik heb nooit geweten dat er in GTA SA een RC - bloempot zat? Weet iemand hier meer over? gratz, Boris H. De rijdende bloempot? YEAH Die is pas echt stoerrrrrrr! Hij heet de RC Cam en je kunt hem spawnen met de CarSpawner, veel succes En met die Carspawner kun je nog veel meer RC dingen spawnen En hij zit niet alleen in MTA! Bewerkt: 10 februari 2007 door MartyCeha Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 In de missie Wear Flowers In Your Hair zit Zero ook met een RC helikoptjertje te spelen als je hem gaat ophalen. Je kan deze kapotschieten, verder niks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.