Jump to content

AOE 3

Warrior

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb AOE 3 geinstalleerd. Maar als ik bezig ben met een missie dan krijg ik opeens een fouten rapport en kan ik kiezen tussen verzenden en niet verzenden. Kan iemand mij helpen?

Geplaatst:

Wat is precies de fout? Maak er ééns een screen van. Dat wel of niet verzenden maakt eigenlijk niet veel uit. Ik klik meestal op 'Niet Verzenden'. Als je op 'Verzenden' klikt, wordt dat foutenrapport doorgestuurd naar Microsoft.

Geplaatst:

Zelf heb ik geen AoE III, maar ik heb wel ervaring met foutmeldingen. Het eerste waar ik altijd naar kijk is of mijn specs voldoen aan de minimum eisen. Als deze daaraan voldoen zoek ik altijd de nieuwste patches op en die instaleer ik vervolgens. Deze twee stappen raad ik je dus ook aan. Controleer of je PC AoE III aankan, en zoek dan een patch op. Hier kan je bijvoorbeeld een patch downloaden. Zo'n patch verhelpt dus kleine probleempjes, wellicht heb je geluk en ben je hierna ook van deze melding af. Een andere standaard oplossing is het opnieuw instaleren van het spel. Heb je trouwens deze problemen al eerder gehad?

@ VforV: Men krijgt inderdaad vaak zo'n foutmelding in SA, maar dan gaat het meestal om een fout in de 'exe'. En hij is al in-game geweest. Hij floept eruit onder het spelen.

Geplaatst:

Tja, als een game niet draait dan zijn er zat dingen die je kan doen:

- Systeem eisen vergelijken met de specs van je PC, de eisen van AoE III staan hier onderaan.

- Driver van je videokaart en geluidskaart upgraden, dit kan je doen met de tut bij de bijlage..

- Controlle wat betreft het gebruik van NO-DVD Cracks, probeer het met gewoon de originele DVD

- Zitten er krasjes op je DVD indien je 'm gebruikt, zoja maak 't dan schoon met een zacht doekje en 1 druppel water.

De tut: Driver_updaten.doc

minimum System Configuration

1.2 GHz Processor

256MB RAM

DirectX 7 capable graphics card

Windows 2000/XP/ME/98

Mouse

Keyboard

Internet Connection

Preferred System Configuration

2.4 GHz Processor

512MB RAM

DirectX 9 capable graphics card 256mb

Windows 2000/XP/ME/98

Mouse

Keyboard

Internet Connection

Wat je eigen specs zijn kan je vinden door naar Start -> Uitvoeren -> dxdiag.. te gaan..

Geplaatst: (bewerkt)

Eerst deed het spel het wel gewoon goed. En mijn computer moet dit spel makkelijk aankunnen en het is gewoon de originele dvd ben nu bezig met een patch te downloaden en ik ga mijn video kaart upgraden. Maar ik heb dit al is aker gehad met een spel genaam Age Of Mythology is ongveer het zelfde spel maar iets anders

groet warrior

----------

Ik heb patch 1.10 geinstalled nut start het spel helemaal niet meer op :S

EDIT : sorry voo dubbelpost

>>> Door Jowx: Posts samengevoegd. :) <<<

Bewerkt: door Jowx
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb die foutmelding ook eens gehad op mijn oude pc, en ik heb ontdekt wat er fout is: het spel werkt alleen maar op Windows XP en 2000, dus dat is het probleem.(misschien ook op vista, maar dat weet ik niet zeker.) Ik raad je aan om een nieuwe pc te kopen, of om gewoon een XP pakket te kopen(of gewoon het spel in de vuilbak smijten :puh:)

Als het dan nog niet werkt, weet ik het ook niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...