qbdown Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Missie: Paramedic + Vigilante Cheaten: Nee Versie: 1.0 Overig: Savanna in mijn garage A.U.B niet gebruiken. Bedankt, Robbin237 Edit: save geupdated Bewerkt: 10 februari 2007 door Robbin237
Typhoon Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Nou ik heb hem eindelijk klaar, het heeft even geduurd, ik moest namelijk eten en mijn oom uit Canada kwam even een half uurtje langs. Hij was toevallig in de buurt, en ja dan moet ik die missie wel even laten liggen, dat snap je. Daarnaast heb ik nog een andere medeling, ik moet straks werken, en ik kan niet in een half uurtje die Vigilante missie nog halen. Ik zal op MSN even iemand vragen die dit wel wil doen, als dat me niet lukt zal vast iemand anders hem wel willen doen. Mission Passed: San Andreas Paramedic Missions Beloning: Maximum health level naar 150 | Heel veel geld Cheats/mods: Niet gebruikt Bling wil Vigilante wel doen zegt hij net, ik wens hem veel succes Bewerkt: 10 februari 2007 door Typhoon
qbdown Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Bedankt Bling & Typhoon Die extra health had ik wel nodig Bewerkt: 10 februari 2007 door Robbin237
Bling Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Gehaald: Vigilante level 12 Beloning: 150 Armor Tijdens het behalen van deze missies, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies!
Recommended Posts