Little smoke gta sa Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Hoi wat is het schaap van de truth kan iemand een plaatje laten zien Reageren
GTAVC Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Wat bedoel je The Truht heeft volgens mij helamaal geen schaap Mischien bedoel je The Mothership http://nl.wikigta.org/index.php/Image:The_Mothership.jpg Bewerkt: 10 februari 2007 door GTAVC Reageren
Little smoke gta sa Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Wat bedoel je The Truht heeft volgens mij helamaal geen schaapdat staat op wikigta bij weetjes het astro-schaap herbie Reageren
GTAVC Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Daar hebben ze het over Herbie een volkwagen kever van een film en het geen schaap maar een geit Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 The Truth heeft het in een bepaalde missie (Volgens mij 'Are you going to San Fierro') over zijn 'astro-geit' Herbie. Herbie is een spiritueel onzichtbaar wezen dat The Thruth ook wel eens als vervoermiddel gebruikt. Maar aangezien hij en Herbie aardig op leeftijd beginnen te raken, reist hij de laatste tijd voornamelijk met het Mothership. Let wel, The Truth is zo stoned als een garnaal wanneer hij het hierover heeft. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 omdat hij/zij of niet bestaat, of onzichtbaar is, zijn er geen plaatjes van. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 The Truth heeft het in een bepaalde missie (Volgens mij 'Are you going to San Fierro') over zijn 'astro-geit' Herbie. Herbie is een spiritueel onzichtbaar wezen dat The Thruth ook wel eens als vervoermiddel gebruikt. Maar aangezien hij en Herbie aardig op leeftijd beginnen te raken, reist hij de laatste tijd voornamelijk met het Mothership.Let wel, The Truth is zo stoned als een garnaal wanneer hij het hierover heeft. Als CJ tijdens deze missie te veel tussen de wietplanten door loopt wordt hij óók stoned, of in ieder geval duizelig en is het vrij lastig om goed op de helikopter te mikken omdat het beeld dan ook beweegt PS We hebben wel een schaap op ´t forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.