Jump to content

Schaap van the truth

Recommended Posts

Geplaatst:
Wat bedoel je The Truht heeft volgens mij helamaal geen schaap
dat staat op wikigta bij weetjes het astro-schaap herbie
Geplaatst:

The Truth heeft het in een bepaalde missie (Volgens mij 'Are you going to San Fierro') over zijn 'astro-geit' Herbie. Herbie is een spiritueel onzichtbaar wezen dat The Thruth ook wel eens als vervoermiddel gebruikt. Maar aangezien hij en Herbie aardig op leeftijd beginnen te raken, reist hij de laatste tijd voornamelijk met het Mothership.

Let wel, The Truth is zo stoned als een garnaal wanneer hij het hierover heeft.

Geplaatst:
The Truth heeft het in een bepaalde missie (Volgens mij 'Are you going to San Fierro') over zijn 'astro-geit' Herbie. Herbie is een spiritueel onzichtbaar wezen dat The Thruth ook wel eens als vervoermiddel gebruikt. Maar aangezien hij en Herbie aardig op leeftijd beginnen te raken, reist hij de laatste tijd voornamelijk met het Mothership.

Let wel, The Truth is zo stoned als een garnaal wanneer hij het hierover heeft.

Als CJ tijdens deze missie te veel tussen de wietplanten door loopt wordt hij óók stoned, of in ieder geval duizelig en is het vrij lastig om goed op de helikopter te mikken omdat het beeld dan ook beweegt :puh:

PS We hebben wel een schaap op ´t forum :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...