Jump to content

PC Game Mafia

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo leden,

Ik heb al een lange tijd Mafia, alleen begrijp ik een paar dingetjes niet en vraag ik me af:

1-Als je in een auto zit en je draait je stuur helemaal naar rechts of naar links gaat je knipper licht aan. Maar kan ik die ook aanzetten zonder dat hele stuurt te moeten draaien?

2-In ''Free Ride Extreme'' heb je geen ''taxi's'' of andere ''mafia (gangsters)'' Waar ik normaal me geld mee verdien door ze dood te schieten of voor taxichauffeur te rijden. Maar heb je een soort mini missies bij één daarvan staat er ''Run around the block'' naast hem staan een vierkante doos, dus neem ik aan daar omheen te gaan rennen alleen dan is het nog niet goed (en de tijd is ook heel lang) weet iemand wat de bedoeling ervan is?

3-Kun je ook zelf mee rijden in een taxi?

4-Als je bijv. Een wagen hebt gepikt kun je ook naast of achterin zitten, wat is het doel/nut hiervan?

Alvast bedankt ;) Global.

Geplaatst:
Ik denk dat vrij weinig mensen dit spel kennen.

Iedergeval, ik ken het niet.

Misschien kan ons maatje Google je helpen

Dat denk ik helaas ook dat weinig leden ''Mafia'' kennen... Op Google heb ik het al geprobeerd maar daar kom ik niet echt wat nuttigs tegen...

Geplaatst:

Ik zocht alleen onder ''Nederlands''. Naar mijn best gedaan te hebben om te lezen in de guide, ben ik niet echt een antwoord op één van mijn vragen tegen gekomen. Alleen wat standaard tips over de politie je wagen, wapens en de characters..

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb over dit topic heen gelezen, maar ik zal je vragen nog even beantwoorden.

1) Nee, dit is niet mogelijk. Hierna heb ik ook lang gezocht maar het kan niet standaard in het spel. Dat hier een mod voor is lijkt me onwaarschijnlijk.

2) De Freeride Extreme is meer voor de speciale auto's bedoeld. Die auto's die je verdient kan je ook in de gewone freeride gebruiken, en daar kan je wel weer geld verdienen.

2) Hier is het de bedoeling dat je om een huizen blok rent. Voor de duidelijkheid heb ik er maar een kaartje van gemaakt. Zodra je om het blok geronnen hebt moet je een doos oppakken en de beste man die er staat achter na lopen. Als beloning krijg je trouwens een Hillbilly 5.1, een van de vetste auto's vindt ik.

3) Nee, dit kan ook niet standaard in het spel. Hier is wel een mod voor. Je kan hem hier downloaden, je dient je wel even te registreren.

4) Een stukje extra denk ik. Ik heb wel eens geprobeerd met iemand mee te rijden door achterin te gaan zitten, ik weet niet meer of dat gelukt was. Een echt nut heeft het in ieder geval niet.

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...