Jump to content

gta 3 installeren


hensen

Recommended Posts

Als ik gta wil installeren dan blijft hij haken bij 98 % :ch:

Wat kan ik hier aan doen zodat ik het spel wel kan spelen??

-xx- hensen

In eerste instantie niet zoveel, het spel is immers nog niet volledig geïnstalleerd.Het kan natuurlijk zijn dat je CD vies is, misschien zit er ergens een vlekje op. Maak anders je CD even schoon, dit kan je doen door er op te hijgen, en hem weer schoon te wrijven. Een andere, betere optie is om hem schoon te maken met een drupje water en een zacht doekje. Probeer het daarna nog eens, misschien pakt hij de installatie dan wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik gta wil installeren dan blijft hij haken bij 98 % :ch:

Wat kan ik hier aan doen zodat ik het spel wel kan spelen??

-xx- hensen

In eerste instantie niet zoveel, het spel is immers nog niet volledig geïnstalleerd.Het kan natuurlijk zijn dat je CD vies is, misschien zit er ergens een vlekje op. Maak anders je CD even schoon, dit kan je doen door er op te hijgen, en hem weer schoon te wrijven. Een andere, betere optie is om hem schoon te maken met een drupje water en een zacht doekje. Probeer het daarna nog eens, misschien pakt hij de installatie dan wel.

Het helpt niks hij blijft nog steeds haken bij 97%

hangt het ervan af als je hem in het onderste of bovenste sapeler doet(DVD of CD-ROM)?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik gta wil installeren dan blijft hij haken bij 98 % :ch:

Wat kan ik hier aan doen zodat ik het spel wel kan spelen??

-xx- hensen

In eerste instantie niet zoveel, het spel is immers nog niet volledig geïnstalleerd.Het kan natuurlijk zijn dat je CD vies is, misschien zit er ergens een vlekje op. Maak anders je CD even schoon, dit kan je doen door er op te hijgen, en hem weer schoon te wrijven. Een andere, betere optie is om hem schoon te maken met een drupje water en een zacht doekje. Probeer het daarna nog eens, misschien pakt hij de installatie dan wel.

Het helpt niks hij blijft nog steeds haken bij 97%

hangt het ervan af als je hem in het onderste of bovenste sapeler doet(DVD of CD-ROM)?

Ik heb ooit eens een spel gehad waarbij hij bleef haken in mijn Cd-rom speler, ik deed hem in de DVD en die deed het dus wel. Het is dus wel een goeie tip die je zelf al geeft, om hem even in je DVD te proberen. Het kan best eens zijn dat hij het dan wel doet. Het is het proberen in ieder geval wel waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dan het beste een nieuwe kopen of een PS2, Xbox kopen. Daar hoef je hem ook niet te instaleren.

Mvg, GTA Monster

maar stel nou dat hij geen PS2 of Xbox heeft :bonk: Misschien heeft hij alleen een PC en wilt hij hem daarvoor hebben maar ff ontopic. Misschien, als ie niet werkt is het verstandig om jouw systeem te checken op wat ie heeft want hij heeft systeemeisen ;).

Minimale systeemeisen:

450 Mhz CPU

64 MB RAM

16 MB Direct3D videokaart

Volledig ondersteunende DirectX geluidskaart

8X CD-ROM speler

500 MB vrije hardeschijfruimte

Windows 98/ME/2000/XP/NT

Direct X 8.1

Aanbevolen systeemeisen:

700 Mhz CPU

128 MB RAM

32 MB Direct3D videokaart

Volledig ondersteunende DirectX geluidskaart

8X CD-ROM speler

500 MB vrije hardeschijfruimte

Windows 98/ME/2000/XP

Direct X 8.1

Dit kan je ook vergelijken ;)

Als het dan nog niet werkt kan je hem naar de winkel terugbrengen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Indien je Personal Computer niet aan de bovenstaande minimum specificaties voldoet, heeft dit geen enkel effect op de installatie. Wat je eventueel kan doen is de CD even controleren op krassen, indien die erop zitten kan je beter een nieuwe GTA III kopen... :{

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds wanneer ben ik een hij :?

>>> Door Bling: Aan de hand van jouw posts kunnen wij niet zien of jij een jongen of meisje bent, en daar komt nog bij dat 97% van het forum een jongen is, wat in dit geval dus een keer niet zo is. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...