Grove St. Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Beste Gamevrienden, Ik zoek voor de Nintendo N64 een emulator om screens etc. op de pc te kunnen zetten. Weet iemand er meer informatie over? Zijn er verschillende versies? Welke is de beste? Waar? Alvast Bedankt! In het geval dit illegaal is mag het topic opslot.. (heb geen idee namelijk) Reageren
Goliat Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Alle emulators stellen je in staat om een game te spelen zonder een console te kopen, dit is dus best wel illigaal.. Tevens is de Rom die je dan download ook gratis verkregen.. Verder denk ik niet dat er zo'n emulator is, PS2, Gamecube en PSP hebben ook geen emulator.. Reageren
Jowx Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 [Edit] Ik bedoel een apparaat die je aansluit op de N64 en dan screens upload via de PC.. Niks bijzonders aan, want dit doet GTAGames ook alleen dan via PC.. Dus dit bedoelde ik niet.. Ik bedoelde echt een legaal apparaat die je kunt gebruiken om screens te maken, zou het topic daarvoor open mogen? Misschien weet jij het niet, maar iemand anders wel.. Topic heropend, post hier dus geen emulators die het mogelijk maken om N64 games op de PC te spelen met een ROM. Dat is illegaal en dat mogen we hier niet bespreken. ^^ Reageren
Grove St. Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Oke mijn vraag; Is er een apparaat, die je kunt aansluiten op je N64 om screens te maken; maar legaal. Die emulators zijn inderdaad illegaal, al was dat woord voor mij onbekend en wist dus niet wat dat betekende. Ik verwacht niet dat het er is, maar in ieder geval hoeft het niet om illegale wegen dicht. Als iemand het kent dan hoor ik het graag! Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Hij bedoelt wat anders denk ik. Volgens mij bedoelt ie een soort USB'tje die je in je PC kan stoppen om foto's te maken tijdens het gamen. Dus als ik het goed heb zitten jullie voor Jan Joker te praten over warezz. Reageren
Jowx Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Aangezien een emulator meestal gebruikt wordt voor illegale doeleinden is het tegen de regels van het forum en dus niet toegestaan. Tenzij je een antwoord weet op de vraag van Grove St. vraag ik jullie om hier te stoppen met die discussie over emulators en roms, de posts die alsnog doorgaan met de discussie worden net als de andere posts verwijderd.. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Aangezien een emulator meestal gebruikt wordt voor illegale doeleinden is het tegen de regels van het forum en dus niet toegestaan. Tenzij je een antwoord weet op de vraag van Grove St. vraag ik jullie om hier te stoppen met die discussie over emulators en roms, de posts die alsnog doorgaan met de discussie worden net als de andere posts verwijderd.. Srry had je post niet gezien... >>> Door Jowx: Geen probleem, kan gebeuren.. <<< Reageren
Bassiej Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Oke mijn vraag;Is er een apparaat, die je kunt aansluiten op je N64 om screens te maken; maar legaal. Die emulators zijn inderdaad illegaal, al was dat woord voor mij onbekend en wist dus niet wat dat betekende. Ik verwacht niet dat het er is, maar in ieder geval hoeft het niet om illegale wegen dicht. Als iemand het kent dan hoor ik het graag! Het is waarschijnlijk wel mogelijk maar via een kleine omweg. Er is niet een apparaat wat je aan je N64 kan hangen om screens mee te maken, maar zoals je waarschijnlijk wel weet bestaat er zoiets als een TV-kaart voor in je PC, en zolang je geen scart-aansluiting nodig hebt bij je N64 maar gewoon een Kabel-splitter kun je die in je PC stoppen verder werkt het dan gewoon via PrintScreen natuurlijk .. Ik heb een N64 met een Kabel-Splitter, maar een andere vriend van mij had een N64 met scart-aansluiting dus het bestaat allebei.. Geen idee welke jij hebt. Maar waarschijnlijk is er voor de scart ook wel wat te vinden om dat signaal in je PC te krijgen.. Veel succes ermee in ieder geval! Reageren
Grove St. Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Oke mijn vraag; Is er een apparaat, die je kunt aansluiten op je N64 om screens te maken; maar legaal. Die emulators zijn inderdaad illegaal, al was dat woord voor mij onbekend en wist dus niet wat dat betekende. Ik verwacht niet dat het er is, maar in ieder geval hoeft het niet om illegale wegen dicht. Als iemand het kent dan hoor ik het graag! Het is waarschijnlijk wel mogelijk maar via een kleine omweg. Er is niet een apparaat wat je aan je N64 kan hangen om screens mee te maken, maar zoals je waarschijnlijk wel weet bestaat er zoiets als een TV-kaart voor in je PC, en zolang je geen scart-aansluiting nodig hebt bij je N64 maar gewoon een Kabel-splitter kun je die in je PC stoppen verder werkt het dan gewoon via PrintScreen natuurlijk .. Ik heb een N64 met een Kabel-Splitter, maar een andere vriend van mij had een N64 met scart-aansluiting dus het bestaat allebei.. Geen idee welke jij hebt. Maar waarschijnlijk is er voor de scart ook wel wat te vinden om dat signaal in je PC te krijgen.. Veel succes ermee in ieder geval! Dankje voor je informatie, ik zal het onderzoeken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.