simie Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 ik zit met een probleem. ik wil vice-city op 100% uitspelen maar ik vind niet alle rampages en unique stunts. kan iemand mij daar bij helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Heb je al op Wikigta gekeken, misschien staat daar wel hoe je je probleem kunt oplossen. jesperkaj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Heb je al op Wikigta gekeken, misschien staat daar wel hoe je je probleem kunt oplossen.jesperkaj Dan zal ik er direct een link bij zetten naar de desbetreffende pagina. Zie hier een pagina voor alle Unique Stunt Bonusses en zie hier een pagina voor alle Rampages. Klik op de cijfers om er plaatjes bij te zien van die ene Rampage/Unique Stunt Bonus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Voor de Unique stunt bonusses, die staan nog niet op wikigta. Daarom geef ik nog een linkje: deze Daar kan je ook alle rampages en robberies, hidden packages, ... zien. Bewerkt: 10 februari 2007 door hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.