Pitbull Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik vind deze een stuk beter gelukt dan mijn vorige, tips zijn welkom! Reageren
Thundercover Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Deze signature ziet er goed uit, Pitbull. Ik weet niet hoe je eerste signature eruit zag, dus er zit geen vergelijking in mijn beoordeling. De border vind ik niet zo mooi, omdat de border gewoon stopt. Het zou mooier zijn als de figuur een laag op de border zit, want dan lijkt het net alsof de border wordt tegen gehouden. Het lettertype vind ik mooi geplaatst, alleen vind ik de randen van de figuur niet echt mooi afgewerkt. Er is nog ruimte genoeg voor verbeteringen. 75% Reageren
White Gold Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ziet er goed uit. Achtergrond mooi gebrushed en mooie lichtinval effecten in je render. Alleen wat jammer dat je naam en "armor king" er niet zo duidelijk in zitten. Van mij krijg je een 7. Reageren
tiesto Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 je render is goed gedaan alleen ik vind de achtergrond wel een beetje simpel (lijkt ontzettend veel op die achtergrond van de tut van woopidoo, niet dat ik die tut slecht vind hoor, juist heel goed, maar je had zelf nog wat meer kunnen experimenteren) en je hebt niet heel veel effects gebruikt volgens mij, je lettertype mocht ook wel iets groter 6/10 succes met je 3e Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.