kevin software Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 in deze tut leer ik jullie hoe je een server online kan krijgen. STAP 1 :download dit STAP 2 :open server.cfg STAP 3 :als het goed is krijg je dit. echo Executing Server Config... lanmode 0 maxplayers 32hier kan je de spelers wijzigen hoeveel er in je server komen port 7777dit is de standaart poort (laat gewoon staan) hostname Unnamed Server hier kan je de naam van de server veranderen gamemode0 lvdm 1ik zou niet weten waarvoor dit is gamemode1 rivershell 1ik zou niet weten waarvoor dit is gamemode2 area51 1ik zou niet weten waarvoor dit is gamemode4 sftdm 1ik zou niet weten waarvoor dit is weburl www.sa-mp.comhier kan je wijzigenwaar de spelers meer informatie kunnen vinden over je server rcon_password changemeik zou niet weten waarvoor dit is save et en sluit het venster STAP 5 :zoek je ipaderess STAP 6 :start sa-mp STAP 7 :ga naar fvorieten en klik op toevoegen stap 7 :vul je ip in en doe erachter :7777 je krijgt nu je eigen server te zien ik hoop dat jullie hier wat aan hebben groetjes kevinsoftware Reageren
Flame^ Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Goed dat je een tutorial maakt, maar van echte kwaliteit vind ik hem niet, deze vind ikzelf veel beter uitgelegd en beter geordend.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.